![]() |
[Delphi] Gezocht: Programmeur die komende weken beschikbaar is.
Goededag,
Vanochtend was ik bij een klant en die wilde een presentatie aangepast hebben. Hij verteldde me dat het in Microsoft Office was geschreven. Dus ik heb de computer meegenomen en toen ik thuiskwam kwam ik erachter dat het project in Delphi is geschreven. Nu heb ik daar totaal geen ervaring mee, en zie ik ook geen kans het even te leren. Dus nu ben ik op zoek naar iemand die een bestaande presentatie aan kan passen, en daar komende drie weken wel wat tijd voor heeft. De klant wil gewoon dat het gebeurd dus je kan ongeveer elk tarief vragen. Voor vragen kan je me mailen of hier even posten. |
-> Contact Gezocht ??
|
Ik begrijp het niet helemaal.
Presentatie aanpassen? Het ging toch om een Delphi project? |
Citaat:
Geen powerpoint :( |
Citaat:
En het mocht van Enlightenment :p:o |
Hoeveel werk is het?
|
Citaat:
Ik heb de oorspronkelijke bestanden. Wat er mee moet gebeuren is een functie aanpassen dat ie een andere switch aanzet, en er moeten op drie schermen een video worden afgespeeld. Als laatste moeten er een paar vragen worden toegevoegd, maar heb de indruk dat dat aleen een tekstbestandje aanpassen is, voor zover ik dat kan zien. Het grootste probleem is het korte termijn. Ik denk dat je er drie avonden mee bezig bent. |
Ik ken wel iemand die het kan denk ik, maar we snappen nog steeds niet echt wat de bedoeling is ;)
Betaling wit of zwart? :) |
Citaat:
De precieze opdracht kan ik je mailen? Is een beetje lang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |