![]() |
jouw mening
heey allemaal,
ik heb een "realtie" met een meisje van 13, ben zelf 16, weet dat veele zegge dat moet je niet doen joh enz. m,aatr wil gewoon jullie mening hiero wete, dus bij deze: wat vinden jullie hiero nou van?? dennis edit: graag ook goede argumenten geven. ik hou het nie makkelijk :P |
Hoezo moeten wij onze mening geven?
Je laat de toekomst van je relatie toch niet afhangen van dit forum :nono: |
Citaat:
|
Mijn advies: ga bij haar in de klas zitten en let goed op in de lessen Nederlands. (y)
|
Mijn advies is; doe wat je zelf wil en gedraag je. Dat is niet makkelijk.
|
Zolang jullie er goed bij voelen, is het toch geen probleem. :confused:
|
ik laat het er ook nie van afhange wat jullie hiero vinde.
ik gedraag me wel, denk dat ik eerder moet oppassen voor haar ;) over mijn typfoute, ik typ brak, en heb helaas dyslectie, ja heb er ook nie voor gekoze :( |
Citaat:
|
Niets mis mee lijkt me...
Go for it ! |
heb je wel goed uitgezocht dat ze niet van de 'linkse kerk' is????
maar serieus: gewoon doen, als het niet goed gaat, merk jij dat vroeg genoeg |
Citaat:
|
tja, als het leeftijdsverschil voor jullie te groot is kom je daar vanzelf achter :) en als het dat niet is, dan heb je geluk :)
|
Je lijkt me geestelijk ook een jaar of 13. Geen probleem dus.
|
Als het goed gaat, gaat t goed, zo niet, niet
hoezo open deuren intrappen:| |
een leeftijdsverschil van 3 jaar is opzich helemaal niet veel, maar 17 en 20 klinkt gewoon al weer heel anders dan iemand van 13 en 16 omdat je als 13-jarige met redelijk andere dingen bezig bent als iemand van 16. Maar als jullie het leuk hebben prima toch!!
|
Citaat:
ennehh uitgezocht?? heb jij een prive detective achter een 13 jarig meisje aangestuurd?? :p |
Mijn advies: Doe waar jullie je samen goed bij voelen. Ongeacht het leeftijdsverschil..
|
Ik viondt het maar wat dom
Meeste kinderen van 13 zijn zo kinderachtig. En voelen zich heel wat stoer als hun vriend bijvoorbeeld vele jaren wat ouder zijn. Maar ja je moet het zelf weteb :) |
Citaat:
'je weet toch, het is hip als je al met 13 een relatie heb gehad' Stel je voor, je blijft niet bij met je vriendinnen :| of vrienden. |
Citaat:
Nou ja, wat zal ik zeggen? Het feit dat je het hier vraagt zegt eigenlijk al genoeg. Ik vind het wel komisch dat je bij een meisje van dertien onderzoekt of ze niet toevallig van de linkse kerk is. Ga zo door. (y) |
Als jullie samen gelukkig zijn, zou ik er gewoon voor gaan. Gewoon schijt aan hebben!
|
Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik weet niet wat een realtie is. :(
|
3 jaar verschil is niet veel maar op jonge leeftijd is dat verschil meestal wel goed te merken.
Maar als jij voelt dat het goed zit dan zie ik niet waarom het niet kan. |
noem het VERKERING en geen relatie
relaties krijg je pas als je volwassen bent |
Ik zou zeggen leer nederlands en neem iemand van je eigen leeftijd ( over dat dislexy(en nee ik weet niet zeker hoe je het spelt :P) dat vind ik onzin je kan ook eerst je stukje in word typen spellingscontrole eroverheen copy pasten klaar. Dat ziet er een stuk beter uit dan een stukje tekst vol spel en gramatica fouten.)
Over het algemeen komt het leeftijdsverschil vrij snel naar boven. Iemand van 13 is (zoals al gezegd) over het algemeen een stuk minder ver in zijn/haar ontwikkeling zowel geestelijk als lichaamelijk. Dat lichaamelijke boeit natuurlijk niet zo heel veel maar het geestelijke gedeelte lijkt mij toch wel vrij belangrijk. Iemand van 13 is over het algemeen een stuk kinderlijker en dus met heel andere dingen bezig dan iemand van 16. Op je 13e zit je (als het goed is) nog niet elk weekend in de kroeg je lam te zuipen wat je op je 16e wel doet. Verder komen er op je 16e over het algemeen ook sexuele gevoelens bij een relatie kijken die iemand op z'n 13e over het algemeen nog niet heeft. Zo zijn er nog veel meer verschillen en ik denk dat alles bij elkaar net te veel is om echt gelukkig te kunnen worden met z'n tweeën. Laat je je door mijn stukje tekst vooral niet weerhouden om er mee door te gaan alleen ik denk dat je een hoop mist als je nu een lange tijd een relatie met haar aangaat en uiteindelijk tot de conclussie komt dat het het toch niet is (namelijk als je vrienden wel een vriendin van hun eigen leeftijd krijgen, daarmee elk weekend tot laat gaan stappen, daarna naar huis gaan om daar nog een paar uur te gaan liggen neuken en dan in slaap te vallen en jij elk weekend op de bank hangt en films kijkt, niet neukt en om 12 uur alleen naar huis gaat om daar alleen te rukken en dan in slaap te vallen.). |
ik heb iets met iemand van 20, ben zelf 16. Gaat prima, dus lijkt mij dat dat bij jou ook zo zou moeten gaan :)
Wat natuurlijk wel zo is dat jullie beiden een heel andere belevingswereld hebben. Toen ik 13 was zat ik in de brugklas, toen dacht ik echt nog niet aan de dingen waar ik nu aan denk. En als anderen zeggen dat je het niet moet doen zonder duidelijke argumenten is dat natuurlijk geen reden om je 'relatie' te beeindigen. |
Citaat:
Tis een verschil van 3 jaartjes, dat valt nog wel mee, ik ken relaties waar het leeftijdsverschil groter was / is en die relaties hebben ook lang geduurd / gaan nog steeds goed. :) |
[QUOTE]crackwhore ;) schreef op 06-09-2005 @ 18:47 :
[B]ik heb iets met iemand van 20, ben zelf 16. Gaat prima, dus lijkt mij dat dat bij jou ook zo zou moeten gaan :) Ik ben 20 en heb iets met iemand van 16 :P Gaat prima ;) |
* Jij voelt je er goed bij, zij voelt zich er goed bij
* Door de wet is het niet verboden * De mensen uit je omgeving hebben met zoiets niets te maken Conclusie: ga gewoon lekker verder met wat je doet (y) |
kan toch best?
|
ik zie geen probleem
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |