![]() |
Afknapper bij de dames?
Even wat ik graag wil weten, is waar de dames van tegenwoordig erg van afknappen
--> Uiterlijk EN --> Innerlijk Kijken of ik echt 1 grote afknapper ben, of dat het wel meevalt ;) Oja, afkomst enz, als je dat een afknapper vind... gewoon melden ;) : |
Wat een domme vraag.. Vraag je dit nu echt alleen maar omdat je jezelf lelijk vindt? :|
|
Nouja, nee, ben ook gewoon benieuwd, hoeft niet alleen mezelf te zijn zeg maar ;)
|
Uiterlijk: Onverzorgdheid; vies vet haar, vieze tanden, onzuivere huid, vieze nagels, stank.
Innerlijk: Machogedrag, egoïsme, domheid, het ontbreken van verantwoordelijkheids gevoel. |
Vrouwen kijken net zoals mannen voornamelijk naar uiterlijk, dat is toch algemeen bekend?
|
Citaat:
|
Weet ik, maar ikzelf ben niet zo ;)
Daarbij kan je zo'n lekker ding op het oog hebben, die in het echt zeg maar, een arrogante Bitch / Lul schijnt te zijn... Wat heb je dan aan uiterlijk? |
Citaat:
|
ok. . .
Alleen dat snap ik niet, of valt dat in de categorie sarcasme? |
arrogantie, domheid zijn toch wel afknappers
qua uiterlijk: stank, onverzorgd uiterlijk. |
Wat wordt er precies gezien als onverzorgd?
Onverzorgd versta ik: - - - - Ongewassen en ongestreken shirts / kleding ongevet / geborsteld haar |
Citaat:
|
Ik als jongen (want ik vind ook gewoon dat ik mag antwoorden:p) knap in eerste instantie af op mensen die er onverzorgd uitzien
|
Is goed Wolter ;)
Oja, ik knap af op veel lichaamshaar bij de dames (benen, oksels) Onverzorgd is ook niet goed |
*vult aan* stinken, smoezelige huid en/of kleding hebben, restjes eten tussen de tanden, snot op bovenlippen, vet haar, zweetvoeten, overbehaard zijn, vieze ooghoeken, etcetera, etcetera. 'Onverzorgd' lijkt mij toch echt niet zo'n moeilijke term.
|
uiterlijk: kort haar
innerlijk: ego, breezer, giga verlegen persoontjes (en daarmee bedoel ik ECHT verlegen), paranoide, heel dom zijn, te slim |
Uiterlijk: Vieze nagels, mensen die hun handen zeer zelden wassen, kleding met kreukels, onverzorgd haar, vieze lichaamsgeur, vieze tanden.
Innerlijk: Egoïsme, arrogantie, extreem jaloers gedrag, pessimisme, gebrek aan intelligentie. En uhh.. humorloze figuren. |
Echt van alles. Ik kan dat echt niet zo 1,2,3 opnoemen. Ik vergeet toch altijd wat :o :D
|
Citaat:
|
Uiterlijk: Ik val gewoon op jongens met leuke kleren, heeft een jongen gewoon een saaie spijkerbroek aan met een afgewassen trainingsshirt erop, nouja ik weet niet of je dat dan afknappen noemt, want opzich kijk ik dan niet eens naar hem en kan ik dus moeilijk afknappen.
Innerlijk: Arrogant natuurlijk, zichzelf helemaal geweldig vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
en ontopic: beetje hetzelde als mannen denk ik zo geen uitstraling humorloos galbakken erg stinken etc. |
Uiterlijk; onverzorgd, geen uitstraling.
Innerlijk; humorloos, arrogant en een player. |
Natuurlijk is zo iets nogal persoonlijk, wat de één een afknapper vindt, vindt de ander misschien enorm leuk en omgekeerd.
Iemand hier zegt af te knappen op kort haar, ik knap juist eerder af op lang haar. Wat ik verder afknappers vind is idd als iemand er onverzorgd uit ziet en helemaal als iemand stinkt...snorren en baarden vind ik ook vreselijk, helemaal bij jonge mensen. En er zullen best nog dingen zijn waar ik op afknap (al zoek ik met dergelijke mensen al geen contact, kan je dan afknappen op iemand? :o). Qua innerlijk vind ik arrogantie vreselijk, net als domheid (wat voor mij los staat van intelligentie btw), egoïsme en het ontbreken van verantwoordelijkheidsgevoel. En zo zullen er ongetwijfeld nog heel wat dingen zijn. |
Citaat:
En ik denk dat dat andersom voor veel mannen ook geldt, nietwaar? |
Citaat:
|
uiterlijk:
- oorbellen en piercings - een te grote tattoo - een matje - klein(er dan ik) - obees - te dun ( xylofoon style) innterlijk: - ongeinteresseerd - dom - ballerig ( geen corpsballen) - super-verlegen - geen gevoel voor humor |
Citaat:
|
Citaat:
Maareh, dat 'meisje wil perse grotere vriend' verhaal snap ik echt niet.... 40 jaar feminisme... en wat willen de dames, een langere vriend. Is dat nou zo belangrijk.... Voor de flames weer komen: * zelfs ik heb af en toe sjans :) * nee, ik ben zelf niet klein * ja, ik heb wel eens met meisje gezoend wat langer was |
Citaat:
Ik vind een grote man aantrekkelijker dan een kleine, don't ask me why, het staat stoerder ofzo... Mijn ex was echter niet zo heel groot (1m75) ofzo en bij hem voelde ik me toch ook beschermd dus het is niet zo dat ik afknap op kleine mannen. Wat ik verder afknappers vind: - uiterlijk: onverzorgd, zowel qua haar als tanden als nagels, piercings, tattoo's over het algemeen ook (zeker op een arm ofzo (n)) en jongens/mannen met een vieze lichaamsgeur, en ow ja, rokers (n) - innerlijk: saaie jongens, domme jongens, jongens zonder ambities en flauwe jongens. Pessimisme vind ik ook een afknapper, iemand die ik constant moet opvrolijken (n):s |
afknapper: als men er ALLES aan doet om maar bij 'de dames' (kots) in de smaak te vallen. ik krijg een beetje mental theo-schrikbeelden nu.
het kan me daarentegen geen ^#%@& schelen als iemand zijn kleren niet strijkt, heeft niets met onverzorgd zijn te maken |
^ en mensen die het 'vies' vinden als er toevallig een scheur in je broek zit
|
Citaat:
|
ik vind vet haar ook vies maar dat zie je toch niet bij mannen die kort haar hebben en er gel in doen.
verder ook alles wat de anderen zeggen en ook als iemand intens gele tanden heeft en uit zijn mond stinkt. ook vind ik enorme zweetvlekken een echte afknapper |
Citaat:
Piercings: vind piercings soms wel mooi.... Pessimisme: een optimistisch persoon is idd erg.... fijn om bij te zijn! |
Citaat:
Bij meiden vind ik sommige piercings dan wel mooi, zoals eentje in de lip of in de navel, tongpiercing vind ik ook heel mooi, tepel is vreselijk ordinair en zo'n piercing boven de lip ook (net een puist :s). Maar ik val niet op vrouwtjes :D |
Citaat:
|
Ik knap op vrouwen die zo raar fietsen. Voorovergebogen, rug gekromd, stevig drukkend op de pedalen alsof ze op de wc zit. :rolleyes: (n)
Kom jullie dit bekend voor dames? :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik snap gewoon niet dat veel van die meiden die zo feministisch zijn, zo voor gelijkheid van man en vrouw,.... als het op 'partnerkeuze' aankomt ineens keihard hun hormonen volgen. Want veel dingen die zij anders willen zijn ook biologisch bepaald. Daar moet de mens dan toch maar wat aan proberen te doen. Mooi! Prachtig! Maar begin dan eens bij jezelf en hoe je je amoureus gedraagt... |
Citaat:
|
Over dat beschermen....
Waarom willen al die zelfstandige meiden toch beschermd worden? Man en vrouw zijn toch gelijk!? Dus waarom dan vent om je te beschermen? |
Citaat:
wees heel voorzichtig wat je zegt... |
dat lijkt me haast instinctief hendrik
soort van natuurswet ik roep trouwens niet dat het enigge recht van de vrouw..blablabla dus kruisig me niet ofzo |
Citaat:
jongen jij hebt issues.... |
Maar biologisch gezien is het heel natuurlijk dat het wijfje voor de jonkies zorgt, en dat de man op jacht gaat.
Toch waardeer ik het zeer als mijn vriendin een eigen carriere heeft. Mijn punt was dus: waarom in het ene geval wel .... de biologische 'procedures' volgen, en in het andere geval niet! Citaat:
Joh, je kan denk ik niet veel feministischer zijn dan ik. Echt! :) Werk en zorg voor kinderen delen? Liefst 50/50! Echt! Prima! Maar als we hier tegen biologische mechanismen ingaan, waarom dan ook niet aangaande andere dingen? |
Citaat:
En instinct van bepaalde apen zegt: dood kinderen wat wijfje heeft met ander mannetje. Zodat ze weer zwanger kan worden van jou! VERSCHRIKKELIJK! Kijk, ik kom er steeds meer achter (door lezen enzo) dat de mens toch wel erg een biologische machine is. Maar de mens KAN boven zijn eigen instincten en driften uitstijgen... Gewoon proberen! That's all we can do! :) |
stank (n)
|
Citaat:
... Nee, ten eerste zijn man en vrouw helemaal niet gelijk. En ten tweede hoeven ze ons niet op dezelfde manier te beschermen als dat duizenden jaren geleden moest maar het is nog steeds ontzettend fijn om in de armen van je vriend te liggen en je .. veilig te voelen. Daarnaast is beschermen in zekere zin wel nodig; ik ga 's nachts niet alleen de straat op. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |