![]() |
verjaardag
Wat doe jij altijd op "verjaardagsfeestjes" als je je vrienden uitnodigd?
Bij mij wordt het meestal een filmpje kijken ofzow. |
Muziek aan en gewoon wat praten en dansen en drinken en eten.
En dan met z'n alleen de stad in. Een filmpje kijken vind ik nogal saai |
Meestal wordt dat gewoon gezellig en aan 't eind van de avond is iedereen (meestal met uitzondering van mij) lam.
|
ik was gister jarig
*dank u, dank u* en we hebben niets gedaan, btje wat gedronken, btje een film gekeken van zaterdag op zondag zijn we wel uit geweest |
filmpje kijken, kletsen, drinken, eten en een muziekje op
|
Die vier ik niet, waarom zou ik dat doen?
|
Ik doe niet aan verjaardagen.
|
gewoon kletsen meestal
een film kijken als je net met z'n allen bij elkaar bent vind ik raar :o je kunt je toch wel een avond met elkaar amuseren zonder tv? |
We zijn dan echt wel langer dan die 1.5 uur bij elkaar hoor, dus nog tijd zat om te praten.
Kijken trouwens ook lang niet altijd een film. |
Treinen kijken.
|
Citaat:
|
Op mijn laatste feest ging de film na een half uur uit, kwam de krat bier tevoorschijn en toen werd het gezellig:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je dan zo graag een reden wilt. ;) |
Meestal houden wij onze verjaardag altijd op zaterdagavond (vaste stapavond), omdat veel mensen elkaar door de week niet kunnen zijn. Dus ja, voor het stappen thuis bij de jarige dan al bieren en gezellig kletsen met een muziekje erbij of de TV op. Partysnacks, chips en drank erbij, klaar. :) Gezellig. (y)
|
ik hou mijn verjaardag altijd geheim (y)
|
ik ben de vorige keer met ze naar een italiaans restaurant geweest
vroeger gaf ik een fuif |
Citaat:
|
het feest natuurlijk.
Ga ik helemaal in mn eentje in een afgehuurd zaaltje zitten met lauwe sinas en chips en disco-muziek (y) vet feesten man |
vette shizzle.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eeehm, film kijken en zwaaaaaaar chillen
|
biertje drinken, beetje praten en muziek luisteren
|
Citaat:
Van mijn 17e tot mijn 20ste heb ik mijn verjaardagen iets uitvoeriger gevierd. Mijn mijn 18e en 19e verjaardag was in het bijzijn van mijn toenmalige vriend. Mijn 20ste verjaardag, heb ik mijn huisgenoten en vrienden uitgenodigd om lekker wat te drinken en flink mee te gaan stappen. Dit jaar heb ik al een huisfeest gegeven voor iedereen. Er zijn toen ongeveer 20 mensen gekomen die ik goed ken/vrienden zijn. (daarbij hadden mn huisgenoten ook nog mensen uitgenodigd dus was een dure odnerneming). Op mijn verjaardag nodig ik alleen mijn beste vrienden uit, en spreek ik misschien verder met wat kennissen af in de kroeg ( in de hoop op gratis drank :D) |
Citaat:
Maar op de betere verjaardagen hoort natuurlijk geen televisie, want daar zijn de mensen leuk genoeg :) |
Drinken, eten, praten en gezellig doen :)
Daarna meestal uit. |
Citaat:
|
ik geef geen feestje voor mijn vrienden als ik verjaar
edit: wel toen ik op de basisschool zat; toen speelde we spelletjes en had mama vaak het zwembad opengezet, daar de glijbaan in en dan glijden :) |
Ik vier het altijd samen met mijn man, we nodigen vriend(inn)en uit en we kletsen, drinken, eten...over het algemeen best gezellig.
|
Of ik nodig ze uit op mijn 'familieverjaardag' en dan is het gebak eten en kletsen, of ik nodig ze apart uit en dan is het meestal uit gaan.
|
Citaat:
Ik nodig gewoon wat mensen uit, muziek aan, kletsen, chips, frituren... en familie is meestal gewoon praten en cadeautjes krijgen en evt. (uit) eten |
tsja ik moet eigenlijk nog een videotje hebben voor as weekend ff mijn verjaardag een maand te laat vieren :D
|
Niks. Teveel gedoe, en ik heb geen ruimte hier. 2,5 jaar geleden wel een geslaagd tuinfeest gegeven, maar dat was omdat ik godzijdank m'n diploma had gehaald.
|
Bijpraten, spel doen
|
niks vier het al niet meer vanaf me 14e
|
Ze komen maar lekker op mijn gewone verjaardag. ik heb echt geen zin om speciaal met hun film te kijken!
|
Vier m'n verjaardag meestal niet echt.
|
Zuipen, en daarna stappen. :s
|
Citaat:
|
ik vond het gister wel gezellig hier, ga ik vaker doen (y) :cool: :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |