![]() |
Het ideale verjaardagscadeau :)
Wat krijg jij u liefst van je beste vrienden? Ik ben namelijk op zoek naar een cadeau voor een vriendin (ze wordt 16) maar weet niets te vinde, we zouden misschien met 3 samenleggen zodat we iets groter kunnen kopen. Iemand een idee? :confused:
|
Het liefst heb ik iets dat ik kan gebruiken of iets dat ik graag wilde.
Etui, parfum, natuursteen (ben ik gek op). Of iets ik ben altijd blij met wat iemand me geef. Op dit moment wil ik een knuffelbeer :) Ik hou niet van make-up kado's dus dat kan je beter niet aan me geven ; :) |
Bier
|
Iets persoonlijks
Zoals een chocomelpyama bijvoorbeeld. :) :) |
Accesoires zoals een mooie riem ofzo.
Of een cd Of een boek |
iets waar ik om gevraagd heb
of een cd of boek, maar dan wel graag alleen door mensen die mijn smaak ik muziek en literatuur kennen of een suske&wiske of een voedselpakket dat mensen naar eigen inzicht mogen invullen of een plant, maar dan niet een die in een te klein potje zit :N |
Een PS3, tenminste op dit moment.
maar een lcd tv is ook welkom en een nieuwe snelle mooie pc is goed :D |
ooh van men vrienden:P, een bierpakket :D
|
Van vrienden? Hoef ik nooit wat. Vind het altijd allemaal wel best. Glas Ice tea dan maar. :o
|
Citaat:
|
Ik hoef niet perse iets van ze te krijgen.
En wat ik krijg is altijd een verassing. Hoewel ik een leuke DVD, iets voor op mn kamer (ik ga over 2 maanden verhuizen dus ik ben hard op zoek naar spullen) of gewoon een leuke dag ook wel fijn vind. :) |
Als ze er maar zijn, vaak krijg ik gewoon een kaart met wat geld of een spel.
|
Ik vind het altijd wel leuk, als er maar een beetje over na gedacht is en recht uit het hart.
|
Ik heb mn oorbelgaatjes gekregen toen ik 16 werd.
Misschien een ideetje? Wel even overleggen met dr ouders :P. |
Das toch vet persoonlijk enzo, ik kan toch geen kadootje verzinnen voor jou vriendin :confused:
Maar als i kmeot zeggen wat ik kreeg; schoenen van m'n vriendje, mp3 speler van groepje vrienden, waterkoker met theepot en glazen etc van ander groepje vrienden, kaartje voor colplayconcert van nog ander groepje vrienden en eh nog wat 'hebbedingetjes' van andere mensen. En lowlandskaartje van m'n moeder. En vee cd's en dvd's van m'n zusje en broer en zus. En geld van m'n vader. |
wat heb je er nou aan om te weten wat mijn ideale verjaardagscadeau is? :confused:
* boeken * snoep :p * kleren * geld * lekkere spulletjes van the body shop oid * sieraden * kaartjes voor iets nah... zoiets :) |
'K zou even kijken op liefde & relatie, daar staat een groot topic over cadeau's! Misschien zie je daar wat leuks tussen..! :cool:
|
Een leuke kaart evt geld of avondjes uit ed.
|
kaartjes voor concert/dagje weg
|
Iets aparts, bijv *wel duur* een rondvlucht, op parachutesprong. Verder is n dagje gaan skiën of karten ook heel stoer (y)
|
een mooie grote ingelijste foto
een geurbon ofzo. :) |
Citaat:
|
ik zou echt een gat in de lucht springen als ik een fles tequila kreeg.
maar het funpakket uit die ene winkel uit de lijnbaanstraat uit utrecht is ook leuk. (zweepje,handboeien en maskertje, voor de grap!) |
Avondje gratis zuipen in de kroeg lijkt me prima :)
|
Iets zelfgemaakts/geknutseld/geschilderd/enz. Dat vind ik zo leuk en zo persoonlijk en zo ultiem geweldig lief!
En bloemen natuurlijk. :D Of samen een avondje uit/ergens heen/ iets origineels: ballonvaren ofzo. Maar iets zelf in elkaar geflanst staat op nr 1. En dan hoeft het niet eens mooi te zijn, als je maar ziet dat er werk aan besteed is, dat hij/zij zijn/haar best heeft gedaan. |
voor een meisje van 16? Geef d'r een stripje van 'de pil':)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |