![]() |
Afgevallen maar gewichtstoename?
Hee iedereen
Ik ben hardstikke afgevallen de laatste maanden, dat is duidelijk te zien aan mijn lichaam, maar nu stond ik na 4 maanden weer eens op de weegschaal en i.p.v. 71 a 72 kilo weeg ik nu 76,5!!! En ik had echt in mijn hoofd dat ik rond de 10 kilo minder dan dat zou wegen! Ik heb niet gesport, dus extra spiermassa lijkt me niet logisch. Ik zit te denken aan zwangerschap, maar mijn buik is gewoon dun dus waar zit dat extra gewicht toch? Ik maak me wel zorgen (heb het net ontdekt). Op internet kan ik ook geen informatie vinden over zo'n situatie, dus ik hoop dat jullie iets weten! |
Morgenochtend nog eens wegen. :) (vaak ben je 's avonds zwaarder.. en dat kan behoorlijk oplopen)
En verder ehm.. ik heb dat ook wel eens. Maar ik weet niet precies hoe het kan want ook voor mij geldt dat ik geen extra spiermassa krijg of zo. |
ga je eens wegen op een andere weegschaal?
|
Citaat:
|
heb je net gedronken dan? Hierdoor kan je ook zwaarder zijn, dan je eigenlijk bent.
|
Tussen avond en ochtend kan zo een paar kilo schelen... en het zou ook kunnen dat je vocht vasthoudt, dat doen veel mensen met warm weer.
Als je er slanker uit bent gaan zien en dat was je bedoeling, dan zou ik me verder geen zorgen maken als ik jou was :). |
Er staat een M ipv V?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Probeer meerdere weegschalen.
- Weeg jezelf s'ochtends na een bezoek aan het toilet. - Weeg zonder kleding. Maar dat deed je vast al. ;) |
Ik weet niet hoe oud je bent, maar het zou kunnen dat je nu enorm de lucht in schiet. Als je langer wordt, word je ook slanker. En het kan ook dus zijn dat je weegschaal stuk is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |