![]() |
je-moeder.nl
http://www.je-moeder.nl/v3/muziek/index.html
Tja, het is wel grappig. Nederlands, rap/rock. Maja niet echt 'je van het' Wat vinden jullie ervan? |
Kut
|
je moeder ownt
maar zit eeeeh little nemo daar nie in |
ja
|
Het is jammer dat de nadruk teveel licht op de rap. Het klinkt wel leuk verder maar die rappers moeten naar de achter grond. Verder beetje dezelfde soort muziek als www.i2b1.com (I2B1 dus) maaremmm, aan hun kunnen jullie nog een voorbeeld nemen...
(alleen is jullie productie wel netjes moet ik zeggen, alleen die fucking rap moet oprotten want die past gewoon niet). |
Citaat:
|
Die rap is wel vet, alleen die rock shit niet zo, kan je beter fatsoenlijke hip hop rap beats ala 0118-vier en Opgezwolle, paar van die gare rap doorheen, en dat ownt hard.
Maja smaken verschillen. Heb het niet zo op die rock shit, of ze moeten de nederlandse bodycount worden, dan heb ik er nog wel respect voor. |
@ koekjes ... ja, ik bas ... en die demo vind k maar lame, cd is een stuk beter
|
Heb je die op slsk staan?
Zo jah wat is je nick en zet hem even aan :P |
kijk in de room 'kutmuziek' ;)
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:nono: |
ik zag dat jullie ook bij contra bookings zitten?
|
Citaat:
|
Citaat:
matt is de man |
Citaat:
|
Geeft niet. Je komt uit borculo.
|
In Lent wonen daarentegen is voor echte mannen. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vond de show in Docx toen érg goed! Op cd trek ik het volgens mij wat minder qua genre...
|
ik heb een t-shirt, whoe
|
Citaat:
en verder: wat vixen zegt |
vind er bar weinig aan.
|
OMG, toch niet die shitband weer he?
|
Nee, 's niks.
|
Gezien op skate-event. Wel aardig, meer ook niet. Vond het toen maar overgewaardeerd.
|
Citaat:
|
ik heb ze gezien op huntenpop klonk zeer lekker (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een bandshirt :o
Je Moeder is best leuk btw :) |
Citaat:
|
je moeder is best lekker hoor
|
Citaat:
|
Je moeder...de nieuwe Neuk!
:cool: |
Citaat:
Was het maar waar |
Citaat:
|
een je moeder groupie heeft net op het gastenboek van m,ijn band lopen spammen<3!
|
Mwoah, aardige riffjes maar wat saai gerapt. En teksten als 'ik pak je bij je haren en ik sleep je door de kamer en ik sla je met een hamer en ik gooi je door de ramen' spreken mij ook niet zo aan; het soort werk dat Def P tien jaar geleden schreef, maar toen was het nog vet.
Daarbij hebben jullie die naam van één van mijn bands gejat. |
Vet (y) :cool:
|
Vette shit :)
Rappers hebben lekkere flow en de muzikanten zijn goed Alleen ik vind die versnelling in Cannapsilo een beetje jammer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goed plan om je eigen band af te kraken
jup |
Citaat:
en ik heb de drukbezochte show in Nieuw-Vennep gezien.. Hahahaha. <3. Maar ze waren erg leuk. en kga nog steeds de cd bestellen en een nieuw shirtje. |
Citaat:
+ Was jij zaterdag toevallig in de Peppel? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |