![]() |
[digipaint] Vluggertje - 2 vriendinnen
Vandaag na een lange zomer werken eindelijk een nieuw tablet kunnen kopen :D
http://i2.photobucket.com/albums/y29...rbel/wacom.jpg Een heuse aanpassing, dus het volgend schilderij'tje was een vluggertje om een beetje te wennen :| http://i2.photobucket.com/albums/y29...rbel/eline.jpg |
Mooi.
|
neus van die linkse is een beetje raar. Maar voor een vluggertje best wel goed (Y)
|
hoe maak je dat?
|
vluggertje?
dan mag je van mij nog een boel vluggertjes doen (y) |
Mooi!!! Ga zo door! :)
|
Welk WACOM tablet is het?
Over het werk: erg netjes voor een vluggertje. Ik vind de doeken voor hun monden niet zo mooi, maar de ogen van het (voor ons) rechtse meisje zijn wel weer erg goed gelukt. |
Erg mooi! Alleen het, voor ons, rechteroog van het rechtste (weer voor ons ;)) meisje is wat kleiner dan de ander, maar verder echt knap. (y)
|
Arrrrrrrrrrrrr, ik wil ook een wacom. Je ziet meteen dat het wacom style is. Nice trouwens.
|
Citaat:
Staat ook no.1 op mijn verlanglijstje, ga em wss binnenkort ook aanschaffen :D Verder erg netjes. |
En waar gaat jou a6'je naar toe, Capt'n? :evil:
...Pick me... :) |
Heheh sorry maar heb em al aan mn vriendin belooft, maar anders was je de eerste die in aanmerking zou komen ;)
|
Dat tut mir leid :(
Maar is het verschil van a5 en a6 te werken? Voor die 60 e. extra wil ik dat nog even na vragen. |
klik bij Misco hebben de Wacom Graphire3 Classicze in de aanbieding voor €85,-
|
Citaat:
Ach ik heb 2 jaar met mn A6je gedaan en het werkt super hoor, denk dat het meer aan het merk ligt, verschil tussen A5 en 6 van Graphire is veel minder dan als je van Graphire overstapt naar Intuos. Dus als het je eerste wacom is kan je gerust voor een A6 Graphire gaan, aan de grootte wen je wel. Ik ga zelf ook niet boven de A5, krijg al pijn in mn polsen als ik aan een A4 denk :P |
het is idd Wacom intuos3 a5 formaat :)
En ik kom van graphire A6. Het verschil voor mij is gigantisch aangezien mijn oud tablet zijn beste tijd heeft gehad en echt marteling was :) |
cool gvd al die computer kunsten zijn zo geweldig
|
Hoe kan je zo mooie schaduwen schilderen met zo'n computerding? Of gaat dat automatisch?
|
Ja zie je die knopjes, 1 daarvan is een speciaal mooie schaduwen knopje.
|
Moet iemand een volito a6 kopen? Ik heb er 1 in de aanbieding voor 25 euro :)
|
ik vind de schaduw een beetje te donker en teveel
|
Niet echt mijn stijl, maar wel knap gemaakt. Respect.
Kakashi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |