![]() |
Hoeveel Tv's staan er bij jouw in huis?
:)
bij mij 4 :o |
3;
beneden, bij mijn moeder &. op mijn kamer |
4 :) alle vier mijn huisgenotes hebben een tv. Ik niet.
|
1 :)
|
Citaat:
|
4 :)
|
Verbeter je topictitel
|
5 :cool:
|
1 beneden
he shit nou ben ik achtergesteld :( |
gewoon 1'tje ik hoef er geen 4 of 5 komt toch overal hetzelfde op :o
|
Eén beneden, één op de kamer van mijn papamama.
Computers vind ik een betere vraag. :P |
5 :o .
|
Citaat:
|
3, één in de woonkamer, de kamer van mijn huisgenote en mijn kamer.
|
opscheptopic
|
3
1 in de woonkamer 1 in de kamer van een huisgenoot 1 in mijn kamer maar die staat niet aangesloten en is log en groot, misschien breng ik hem wel weer terug naar mijn ouders. |
4. Ook vier bedden, bureaus, computers, radio's en vier huisgenoten. :p
|
Citaat:
|
Drie.
|
Een in de woonkamer
Een op de slaapkamer van mijn ouders. Maar die moet je altijd een half uur van te voren aanzetten, want hij moet opwarmen en alle mensen zijn blauw:cool: |
6. Eén in de huiskamer, één in de kelder (waar ook de pc staat), 1 op m'n ouders slaapkamer, 1 op m'n stiefzus' (oude) slaapkamer (ze woont nu op kamers), 1 op mijn slaapkamer en 1 in een verlaten kamer (maar die gaat mee naar mijn kamer in Utrecht, waar ik sinds 2 dagen woon :D).
|
1 op mn eigen kamer
1 in de woonkamer 1 op de kamer van mn zus en 1 op de zolder, maar die staat daar bij wijze van opslag, want dat is een oud log ding, maar misschien dat mn zus (die andere) m wil hebben want die heeft nu (-eindelijk-) een huis. dr staan ook 5 pc's (waarvan 3 gebruikt, 1 kaduuk en 1 is ondertussen antiek, da's nog een authentieke 80x86 van de 1e generatie :D). verder staan dr nog een aantal spelcomputers (nes, n64, gamecube) en twee werkende en 1 niet werkende printer. zo das echt fucking interresant om te weten natuurlijk. |
8 stuks
|
2
in het huis van m'n vriend 3. Terwijl hij in z'n eentje woont :eek: :D |
Één: in de woonkamer.
|
4.
1 in de woonkamer en in elke slaapkamer (dat zijn er dus 3) staat er 1. |
2
|
5 stuks
|
4
|
4
|
3
|
5.
1 beneden, 1 op mijn kamer, 1 op mijn broertjes kamer, 1 op zolder en nog een klein zwart-wit ding voor op vakantie. |
Citaat:
|
3
|
1
En dat is genoeg: tv's in de slaapkamer vind ik (n) |
Citaat:
|
Twee
|
Citaat:
|
1, ik doe niet aan decadentie...
(volgens mij klinkt dit niet zo geloofwaardig :p) |
6
|
|
Citaat:
|
Citaat:
eerste verdieping 3 tv's 2de verdieping 2 tv's kan ik daar wat aan doen?! Lekker tactvol om meteen uit het aantal tv's te concluderen dat ik niet spoor... Kneus (N) |
2
1 beneden met een videorecorder 1 boven met een PS1 |
2
|
3 :)
|
2, waarvan de ene alleen maar werkt als je de video erop aanslsuit
|
Drie, maar we hebben ook computers met tv. :cool:
|
3. 1 in de woonkamer. 1 boven en 1 in mijn kamer :)
|
3
één in me vader en moeder hun slaapkamer. één in de woonkamer en niet te vergeten één in me eigen kamer :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |