![]() |
Achterin mijn wiskundeschrift
http://img269.imageshack.us/img269/4430/lpar6xb.png Dit heb ik gemaakt toen ik klaar was met een toets wiskunde, en later heb ik hem wat bewerkt. Je ziet wat tekeningen van de andere kant erdoorheen
http://img340.imageshack.us/img340/5097/lpar8fs.png Dit is nog een van mijn favoriete pagina's achterin mijn wiskundeschrift. Die pinguin heet "The Tux" en dat zeehondje heeft geen naam. http://img340.imageshack.us/img340/2899/tweety2bj.png Dit is een plaatje van Tweety, en omdat ik geen zin/tijd meer had om het lijfje te tekenen, deed ik het maar zo. Is ook een van mijn favoriete tijdens-wiskunde-nog-wat-leuks-kunnen-doen-plaatjes. |
En hoe is dit artistiek?
|
Citaat:
Dat heeft leonoor in het begin geschreven. Dit is zelfgemaakt, en een tekening, dus het hoort thuis op dit forum. |
Goed, 1-0 voor jou
Mijn mening hierover dan maar. Ik vind dit gekrabbel wat je maakt als je je verveelt. Niets nieuws of de moeite waard om te laten zien, maar een leuk tijdverdrijf voor jezelf. |
Simpel Art-topic. :)
|
Ik vind het (redelijk) knap voor iemand van 13. Je komt er wel als je door blijft gaan (y)
maar idd: Citaat:
|
En dit is het 3e (?) topic van je met stom gekrabbel dat misschien wel redelijk is voor een 13 jarige maar verder totaal niet bijzonder of boeiend is. Niets beters te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ok ik zeg niet dat t er veel zijn, maar toch, vroegah. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Harde Kritiek is niet passend bij de tekeningen die je maakt.
dat slaat gewoon nergens op en moeten de mensen niet doen. Daarom wat tips. Gebruik / koop een keer goed wit (of geelachtig) lekker dik papier van een aardig formaat. stop met die afragblaadjes en neem wat je doet serieus. Koop zachtere potloden, je hebt ze tot en met B10 (hoe hoger het B-getal, des te zachter het potlood is.) Met zachtere potloden kun je donkerdere partijen maken, hoef je niet zo hard te drukken en krijg je variatie in structuur. ga gewoon wat dingen natekenen, oefen veel, doe het met ernst. en wat de thematiek betreft... die trekt wel bij naarmate je ouder wordt, maar probeer niet te veel hartjes en symbooltjes te tekenen. Teken eens gewoon vorm, ruimte, licht en donker. enz. |
altijd zo gaar, 'hebben nog een lange weg te gaan', misschien hebben sommige mensen geen zin om die weg te gaan, tis toch alsnog (gelukkig) gewoon een hobby van veel mensen. maarja, alles moet altijd t beste zijn.
|
Citaat:
Wil je het als hobby houden, prima. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit is gewoon iedere keer gekrabbel in een schrift, dat zet de TS er zelfs zelf bij. Waarom niet alle krabbels van TS in één topic? Of gewoon alles in het simple art topic? Ik vind het gewoon nogal onzinnig dat er voor de verschillende schrift-werkjes nieuwe topics worden gemaakt. Ik erger me niet aan het feit dat haar werk niet echt van artistieke waarde is, maar vooral dat ze iedere keer een nieuw topic opent voor iets wat weer heel erg op het vorige lijkt. |
Ik ben het helemaal eens met Sgaapje.
|
zóveel topics worden er per week nu ook weer niet geopend.
het is niet alsof je er van in de war raakt. |
hier is sprake van verveling tekeningen, kortom dagelijks en niet eens nodig om te posten :bloos:
|
Het zijn nou niet bepaald tekeningen die een topic waardig zijn. Er moet op zijn minst moeite in gestoken zijn en serieus iets van een 'werk(je)' zijn. Dit is letterlijk 5-minuten-in-de-wiskunde-les-gekrabbel, waar niets zinnigs over te zeggen valt, behalve dat het lelijk is.
|
Misschien is het wel iets voor Simple Art en misschien moet het ook allemaal in 1 topic maar toch:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij KrizzZzZZzzjE .
Ik heb zelf ook zeker 2 jaar alleen maar van die meisjes getekend zoals in je vorige topics. Dus ik wilde er aan toevoegen: probeer van alles te tekenen, niet alleen wat je redelijk kan maar juist wat moeilijk is (bij mij bijv. mannen, dat kan ik voor geen meter). Daarnaast kun je je meisjes proberen goed te krijgen, anatomisch (leen n anatomieboek in de bieb). En kijk veel naar andermans werk daar kun je veel van leren. |
De tweety is goed nagetekend (y)
De pinguïn kan leuk worden bij verdere uitwerking, Maar in die bovenste is echt alles scheef , wat heel erg is vooral aangezien het op een ruitjesblad is getekend :nono: (n) |
weet je wat het probleem hier is....
iemand zet hier iets neer, en de ander zeikt het af (lang niet iedereen maar over het algemeen is het wel zo) |
tekening 2 is de interessantste om mee verder te werken.
|
Citaat:
Het aantal topics dat per week wordt geopend is al een heeeele lange tijd ongeveer hetzelfde. Alsof Cherry Springs nu opeens de hele post-mentaliteit op dit forum verandert... |
Citaat:
http://images.linux.com/tux-large.jpg |
Veel mensen hebben stoere commentaar terwijl ze zelf niets van hun eigen werk durven posten.
|
Citaat:
ik kan totaal niet tekenen, maar ik weet wel wanneer iets kut is. |
Citaat:
Bijvoorbeeld: Je tekeningen zijn erg kut. *voer argumenten in* Maar toch leuk dat je naast die wiskundeformules je boek opfleurt. |
Citaat:
Bovendien heeft niemand er wat aan als er nep-positief commentaar wordt gegeven. Als iets kut of lelijk is, mag dat best gezegd worden. Daar is dit forum immers voor: (onderbouwde) kritiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kritiek hier, kritiek daar
kritiek zomaar en kritiek, want het moet maar. |
Citaat:
|
God zeg! Nee... tis niet echt high-art ofzo. Maar moet je persee zo reageren?
oordeel: ziet er grappig uit. that's all |
Citaat:
|
nogmaalzz op krizzjes log:
je kan beter naar je slechte dingen kijken dan naar je zogenaamde goede tekeningen! daar leer je veel meer van! |
bij de eerste tekening is die hand egt super gelukt vind ik .. je ziet niet vaak 'mooie' handen .. maar de rest is oowk mooi
|
Citaat:
|
vind het best leuk ,
|
Citaat:
Edit: Als je jezelf serieus neemt noem jezelf dan niet 'Yvonnetje'. Tenzij je een lilliputter bent of zo. ;) |
weet je wat pas forumverneukerij is?
dat jij dit topic na een volle veek onnodig weer moet uppen. |
Citaat:
Als je volgende keer een onbedwingbare drang heb om kritiek te posten, zet dan iets neer waar ik wat mee kan. het is niet alsof jou post erg veel niveau heeft. Ik stel voor dat je je post voortaan wat serieuzer doet en duidelijker bent. Zie je, op die manier heb je nog wat aan kritiek. Niet op jouw manier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |