![]() |
Mijn schetsjes op de 3de schooldag. =)
|
Ziet er vet uit, doe jij aan graffitispuiten ofzo? Zijn er goede tekeningen voor (Y)
|
Citaat:
Thx! |
Ik vind het niet zo bijzonder, maar ik ben dan ook niet zo'n hip-hop-graffiti type :p, ben er pas achter gekomen dat dat krabbeltje wat er altijd bijstaat (en wat ik nooit kan lezen) de 'handtekening' van de maker is.
|
Als het de bedoeling is dat ik me dit uitgesprayed op een muur voor moet stellen is het best oké.
|
Die 2e is wel leuk gedaan :)
|
Citaat:
|
Ik vind er niet veel aan. En waarom in hemelsnaam 'Nike'?
|
Citaat:
Bij een normaal schilderij kan je meestal wel de handtekening van het schilderij onderscheiden. |
smerig, en de 3d van de 2de kloppen ook niet
|
Citaat:
|
wat ? zet het dan niet neer, we zijn geen liefdadigheidsinstelling.
|
We zijn ook geen nazi kamp.
Je kritiek bevat geen onderbouwing, geen inzicht en geen afweging. Het zou me niets verbazen als je persoonlijkheid aan diezelfde termen voldoet. |
ach, wat zijn we weer kortzichtig.
hij post hier een foto van 2 schetsen en vraagt niet om onderbouwing dus ben ik vrij genoeg om te zeggen wat ik er van vind, anders had hij het niet hoeven posten nietwaar ? goed, mischien doet het hem goed om eerst met potlood te schetsen, de lijnen bij de eerste zijn veel te dik in verhouding met de letters waardoor het heel slordig overkomt, en met een dunnere punt kan je mischien wat meer op de details letten. de tweede is al leuker en iets serieuzer alleen vind ik de E niet gepast bij de andere letters omdat die een stuk hoekiger zijn, en wat beter op de schaduw lijnen te letten wat als ze van buiten naar binnen lopen kunnen ze nooit in het midden nog schuin lopen. |
Citaat:
Ik vind het eerste gewoon en het tweede te druk. De schaduwen van de tweede kloppen ook niet. |
Wat voor schoenen draag jij?:D
Mooi voor grafitti idd(y) |
Eerst en vooral Nike om wat letters te oefenen.
De lijnen zijn zo dik omdat ik maar 1 maat alcoholstift bijhad. Backdoorman, de schaduw loopt naar 1 punt dus ik zie niet in wat er niet zou kloppen... En Captain N weet heus wel waarover hij het heeft. Drukke kleuren omdat Nike zen sneakers nu eenmaal felle kleuren meegeeft. |
plz zeg doe dan in siple art topic
|
Ik wil het toch weten:
Citaat:
|
Citaat:
|
1e is niet heel bijzonder, de 2e is leuk gedaan alleen de E zou nog wel iets netter kunnen denk ik. iets meer in de stijl van NIK.. als je snapt wat ikbedoel
|
Citaat:
|
Citaat:
en wat kan mij het schelen of Captain N weet waar hij over praat, blijkbaar niet dus ? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
netjes...
|
Ik vind het niet mooi, omdat de kleuren erg lelijk zijn.
Kvind het een beetje girly :P |
niks mis met girly kleuren, gebruik vaak genoeg roze voor eigen werk
|
dat is juist vet vind ik
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |