![]() |
een ballade.
Ik had iets op mijn kerfstok,
maar het viel er af. |
_o_
minimal |
(y)
|
ik ben het met bram (x2) eens.
|
Wat intrigerend.
|
En toch is dit humor
|
Vanaf nu graag ontopic reacties en misschien zou de TS haar intenties met betrekking tot het gedicht kunnen openbaren.
|
:cool:
|
yo kidz dit is een gedicht uit een hele reeks en ik ga ze bundelen met strutter. dit is slechts een tipje vd sluier. hou de ako in de gaten.
|
Citaat:
nouja als je nog sirrieus commetaar verwacht: ik vind het idee leuk, echt! je kan er zo veel mee maar je hebt er zo weinig mee gedaan waardoor het miss dan wel kort word laat je de lezer TE vrij in zijn interpretatie waardoor de meeste dit lezen als 2 grappige regels (waaronder ik :p ) ik zou het nog uitbreiden met een echte boodschap miss van een 'persoonlijk' (verzonnen) verhaal of iets tegen het beleid van de nederlandse regering of verzin iets anders doms (Ps. maar het is wel humor :D ) |
OMG forumbaas submissie
steevast, treffend, schot in de roos. woorden, teksten, poezïe; genadeloos. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
partners, colleague, samenwerken,
haiku, proza, buiten de perken pushing the envelope, iedere dag, en eindigen met een mokerslag |
Volgens mij valt iets 'eraf' in plaats van 'er af', maar dat zou je na moeten kijken.
|
Ik zit er aan te denken om weer wat art-choq te gaan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, ontopic. |
Ik kan dit niet serieus nemen hoor.
|
waarom geen slotje?
|
Ach, laat ze lekker, komt wel weer goed.
|
wat kunnen jullie zeiken, zeg.
ik heb halogeen een betoog gestuurd van 2000 woorden en nog is het niet goed. waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan en waarom mag het niet humoristisch zijn? omdat jullie dat niet diggen? flikker toch op. ik kan dat niet serieus nemen hoor. |
Citaat:
Ik vind 'm wel leuk, niet heel origineel, zulke 'grapjes' heb ik al veel te vaak gehoord/bedacht, maar wel humor. En ik ben wel benieuwd naar je betoog. :) |
Citaat:
|
Citaat:
De zin zelf is namelijk alles behalve slecht. |
waarom leest iedereen dan over mijn I-rhime heen?
edit door halogeen: houd die ziektes maar voor je. En als je het niet eens bent met de gang van zaken kun je dat aangeven + beargumenteren / erover discussieren, maar gooi aub niet met van die loze one-liners waar niemand wat aan heeft. |
Ik hoop eigenlijk dat de two-liner tot een groot(s) gedicht verwordt, wanneer de forumvete die het teweeg bracht opgelost wordt en zo de ware betekenis ervan in sublieme vorm blootlegt. Had je dat kunnen voorzien, Tom ?
|
okay als iedereen nou even een lijstje maakt van wat hij/zij precies van mij wil horen, dan is het een stuk overzichtelijker (Y)
Halogeen: iedereen smijt met ziektes op dit forum, waar nooit iets over gezegd wordt, maar op dit subforum mag het niet omdat het jou niet aanstaat? het is algemeen bekend dat forumfuhrers de regeltjes te veel naar hun hand zetten, maar hier is het toch wel het toppunt. het begon met het sluiten van dit topic met als dom argument dat ik van Onzin af zou komen. jullie zijn gestoord. anyway, ik post een gedicht, net als iedereen, en ik ben niet, evenmin als de rest, verplicht om verdere uitleg te geven, in de verdediging te springen, of meer gedichten te posten. en nee, ik ga die 'kans' ook niet aangrijpen omdat een stel pubers hier het niet interessant genoeg vinden. dat is niet mijn probleem. |
Ik vond de regel op zich geniaal.
Wat de hele discussie betreft, ik heb Halogeen aangezet tot het heropenen omdat we ons kunnen vergissen wat betreft de bedoelingen van een ts. Tom Violence is niet de standaard onzinner, dus laten we ook niet zo reageren. Wat dit topic zelf, als je niet begrijpt dat niet iedereen alles even goed bevat, dan zal dit topic nooit lopen. Je post het gedicht hier om commentaar te krijgen, dat is het nut van dit subforum, ga dan ook in op de commentaar, ipv je druk te maken over de domheid dat men het niet begrijpt. Zoek dan een ander forum waar de mensen wel aan je verwachtingen voldoen. Wat het idee betreft, dat vind ik leuk. Heb je al veel, hoe veel ga je er maken en ga je ze allemaal ter plekke verzinnen als je iets tegenkomt of heb je al een vastomlijnd thema? Worden het gedichten alleen of werk je ook met je foto's? Ga je het uitgeven of in eigen beheer uitbrengen? |
Citaat:
|
eerst vraag je mensen om ontopic te gaan en dan ga je zelf offtopic?
verder heb je op alle punten ongelijk. het argument 'iedereen doet het' heb je van mij niet gezien. ik geef aan dat het gebruik van die termen op andere subfora wel wordt toegestaan. ik zie nergens staan dat jij reacties aan mag passen wanneer iemand met ziektes smijt. ik kan lezen, ik weet hoe het zit met jullie regeltjes, maar ik heb ook al meerdere keren aangegeven dat het bullshit is omdat je niet denkt voordat je doet. je neemt iets aan, zonder bij de TS te informeren. moet ik echt alles voor je blijven herhalen? jij bent degene die beter moet opletten. |
'kkdeelforum' kon van alles betekenen,
maar spotten met ziektes kan je mij niet toerekenen het spijt me waarachtig, het is niet mijn schuld dat jij aan twee simpele medeklinkers, een eigen betekenis invult. omgz |
rremix http://images.scholieren.com/images/icons/icon4.gif
anyway, ik post een gedicht, net als iedereen het niet interessant genoeg vinden. dat is niet mijn probleem. het is algemeen bekend dat forumfuhrers de regeltjes te veel naar hun hand zetten, moet ik echt alles voor je blijven herhalen? jij bent degene die beter moet opletten. waarom mag een gedicht niet slechts uit 2 regels bestaan, ik geef aan dat het gebruik van die termen op andere subfora wel wordt toegestaan. jullie zijn gestoord jullie zijn gestoord |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |