![]() |
Mannen: hoe klaarkomen?
Ik zou hier een poll van kunnen maken, maar ik word gek van de polls en doe het lekker niet. (y)
Ik hoor vaak (oh zo vaak) dat mannen maar van een kleine selectie handelingen klaar kunnen komen. Zo kunnen sommige mannen (of misschien wel veel) niet klaarkomen van handwerk en hebben sommigen zelfs moeite met orale seks of het echte werk. Nu vraag ik me af: waar kan jij (m) van klaarkomen en waar komt het door als bepaalde dingen niet lukken? Vrouwen interesseren me idd niet. |
Ik kom van alles klaar.
|
Hm, ik kom ook van alles klaar.
Mondwerk duurt vaak wel het 'langst'.. handwerk daarna en van seks kom ik (vreemd genoeg) het snelst. Hoo rvaak juist dat mannen er lang over doen om van seks klaar te komen, en van pijpen juist weer snel. Maar verder maakt het mij niet uit. Zolang het geen supervreemde dingen zijn, kan ik er wel van klaarkomen. Alleen duurt het soms wat langer. |
Citaat:
En ik ben geen man dus ik verdwijn snel weer. |
de 'geilheid'neemt me nog al over op zo'n moment dus tja ik heb niet echt uitzonderingen maargoed ik kan me wel goed voorstellen dat het bij sommige wel een probleem is
pijpen kan soms te 'vochtig'zijn naar mijn mening, en tja de 'wilde' vrouw daar knap ik ook op af.... maar ik dwaal af geloof ik |
ik kom het snelste van eigen handwerk
van seks kan ik ook snel komen van mondwerk kom ik niet zomaar/niet |
handwerk en neuken wel, mondwerk vrijwel niet (of moet erg lang zijn en/of afwisselen met handwerk)
|
Citaat:
|
mmm, van gewoon sex het snelste, bij mondwerk duurt het langer.
qua handwerk kom ik vrij snel als ik masturbeer, maar als m'n vriendin het doet weet ik het eig niet....vind ik nl niet zo veel aan :) |
Sommige meisjes konden het ook echt niet goed. Bij orale seks gaat het dan gewoon kietelen ipv dat het leuk is. Bij handwerk merk je dan dat ze er wel mee aan het spelen zijn, maar doet het verder niet zoveel. Dat is niet zo leuk, maar het is ook niet leuk om precies te moeten gaan uitleggen hoe ze het dan wel zouden moeten doen.
Plagen is bij mij ook een enorm dooddoener. Soms doen ze zo iets leuks (bijna eender wat) en beginnen ze plots iets anders uit te voeren. En regeld vind ik dat ook wel een afknapper, omdat ik liever heb dat ze dat enorme leuke niet blijven verder doen. Verder kan ik me niet speciaal iets inbeelden waarvan ik niet kan klaarkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor het geval er potentiele toekomstige orale sexpartners meelezen: hoewel ik er niet van klaarkom vind ikhet wel heeeeerlijk hoor ;) |
Citaat:
|
in principe van alles, maar als ik gepijpt wordt duurt het normaal gezien wat langer. Of ze moet erg bedreven zijn in deepthroaten. (y)
|
Hangt heel erg van het meisje af.
Zeker aangezien ik nogal verwend was met mn ex :(. |
ik vind het moeilijk klaar te komen van alleen oraal werk. Als daar nog een hand bij komt kijken komt dat wel goed.
voor de rest. tja. ligt eraan of ik er bij ben met mijn hoofd... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nueken gaat inderdaad het makkelijkst, hoewel het niet te snel achter elkaar moet zijn. Handwerk gaat ook nog wel goed. Oraal is heel fijn, maar randjesfietsen... Ligt aan de inzet en spontaniteit van het meisje: als ze het doet omdat ze vind dat het moet is het om de één of andere reden een stuk minder fijn... Dames, alléén doen als je het zelf heel graag wilt dus! (hoewel het zonder klaarkomen ook bijzonder aangenaam is) |
Citaat:
|
Ik kom van alles klaar maar sommige vrouwen trekken echt een die pik alsof het eraf moet :mad:
|
Citaat:
hier is je waterijsje :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb juist meestal dat ze net doen of het een 3 uur oude hamster is *en sorry voor de kromme vergelijking* |
Citaat:
bij mij is hij nu eraf heb nu een keukenrol met zachte bekleding erop als vervanger :) :) :) hij is wel groter nu dus dat valt dan wel weer mee |
Citaat:
Het orale werk wel, maar dan moet je wel een verschrikkelijk goede "mondconditie" hebben, want dat kan heel lang duren. Van het simpelweg "penetreren" kom ik vrijwel alleen als het hard moet :) |
Alleen penetratie
|
Ik kom het snelst klaar kwa penetratie van de vrouw...soms
|
Als ik dit zo lees komen er dus verdomd weinig mannen klaar van pijpen, en waarom moeten vrouwen dan wel altijd slikken? :o
|
Degene waar ik het mee doe komt van alles even makkelijk maar hij kan het ook heel makkelijk tegen (laten) houden. Een ideaal randjesfietsslachtoffer.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er eentje niet overal van kwam. |
het is wel echt frustrerend als een man niet komt van een handeling. want dan ga je je als meisje echt afvragen wat je in godsnaam fout doet. :p
|
Welcome to our world.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf heb ik eerder wel eens een soort "schroom" gehad om in haar mond klaar te komen. Als in "dat is zo zielig voor haar". Daar moet je even overheen en je er van overtuigen dat het meisje het niet erg vind. :) Overigens had ik vroeger, en heb soms nog wel met een nieuw meisje, moeite me te ontspannen. Ze heeft toch je ding in haar mond nl... :o |
@MightyDuck:
Moeite met ontspannen dat is het niet hoor... en als ik weet of een meisje het wel of niet op prijs stelt om mijn helft van ons nageslacht oraal tot zich te nemen, dan is het ook geen schroom. Maar inderdaad, dat afwisselen.... Oftewel dames: Als je goed zit, en dat merk je wel.... Don't stop en ga vooral niet creatief doen :cool: :D |
Citaat:
|
Alles wel, ligt een beetje aan hoe ze het doet natuurlijk.
|
allés, allés, maar alleen als ik het wil
|
zeg contact gestoorde n00b ga ergens anders de E-THUG uithangen.
stoertje:) |
Ik heb je moeder gister nog genomen.
ze bakte er niets van.:( |
War!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |