![]() |
Waar erger jij je aan nu?
Ik aan het feit dat Photoshop zomaar van het scherm 'verdween' terwijl ik nét op het punt stond een uitgebreide schets van 3 uur werk te saven :mad:
Edit, precies 3 uur later: Nu net een nieuwe schets af (y) |
Stress, drukte en onwil.
|
:\ aan me ma
|
aan het is vroeg en ik wil nog meer slapen
|
De tijd, het kolerewerk wat ik zo weer moet doen en mijn moeder die om de een of andere reden altijd fluistert 's ochtends (n)
|
Aan me vriendin die maar niet ziet dat die jongen haar een blauwtje heeft gegeven en gedist heeft. En zeg dat ik geen gelijk heeft :rolleyes:
|
hmmm.. ergeren?? Zo vroeg op de dag? Hooguit dat ik nog graag wat wil slapen en dadelijk wéér 1.5 uur met de trein moet reizen (heen). Maar das dan ook alles. En zo'n ramp is t ook weer niet..
|
dak de bus van 7 uur moest nemen omdat ik om 8.30 les had
|
Die BSB-clip. Best geinig, maar na 20 keer dus echt niet meer...
|
stress :mad:
|
Aan helemaal niets.
|
Dat is zoveel boeken wil lezen, maar zo weinig tijd daarvoor heb.
|
|
Aan m'n moeder die nu aan het stofzuigen is.
|
dat ik van alles kwijt ben :mad:
|
Aan al het onrecht in de wereld!
|
dat ik me verveel en die leuke jongen niet online is
|
Aan die aziaten hier op school die van alles tegen elkaar roepen maar waar ik niks van begrijp... Maar dat valt weg tegen het feit dat ik 4 uur eerder uit ben!!
|
Dat ze tien verschillende dingen vragen en het in mijn ogen eigenlijk allemaal op hetzelfde neerkomt (vraag dan gewoon één ding).
En aan dat ik wéér hoofdpijn heb. |
Citaat:
|
t feit dat ik de komende week geen geld heb voor treinkaartjes
|
dat ik van half 9 tot half 3 les had en nu moet wachten tot 4 uur om dan nog tot half 6 les te hebben
|
Dat ik geen werk kan vinden. :mad:
|
aan me koortslip :mad: rot toch een eind op man :mad:
|
Aan het feit dat deze computer niet webmail.ru.nl opent, en Op de andere computer p werk, internet op LINUX het amper doet via Firefox :mad:
|
Nergens aan.
|
Dat het oktober-meet topic dicht is :mad:
|
Dat wiskunde het enige moeilijke vak is. :)
|
aan het feit dat er eigenlijk zoveel studiemogelijkheden zijn:s
|
het feit dat ik nu om half 5 nog steeds een kater heb
|
Citaat:
Aan al die ieniemienie spoilers in het Gilmore Girls topic, die eigenlijk te klein zijn om te censureren, maar voor mij persoonlijk nog altijd te groot. |
Dat school naar m'n huis heeft gebeld :mad:
Belachelijk. Niemand pakken/bellen ze nog uit de bovenbouw, maar ík word weer gepakt hoor. Fijn. Terwijl ik echt niet zómaar spijbel, alleen als ik een goede reden heb. Maarja ze moeten altijd de goede mensne hebben. |
Citaat:
|
Dat ik één of ander online programma niet snap, waardoor ik m'n rooster voor volgende week niet kan opzoeken :p (of eigenlijk, ik snap het programma wel, maar de pc in dit internetcafé wil niet meewerken..)
|
Dat de site van het ov niet werkt. En dat ik nog geen kamer heb en dat ik om een kamer te krijgen ECHT de site van het ov nodig heb (o.a.).
edit: Hij doet het alweer, maar gelukkig heb ik al iets nieuws om me aan te ergeren (zie twee posts naar beneden). |
dat is beschamend :o
|
Citaat:
|
Ik erger me aan Halo2-nurds :(
|
Citaat:
OT: Ik erger me aan dat stomme HvU-webmail waar ik niet kan inloggen, wat ik ook probeer. Godver de godver! Ik loop talloze mails mis! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aan dat domme kind dat nu bij mij in de klas zit :s
|
Citaat:
|
Aan die stomme hoofdpijn.
En aan een meisje in mijn klas heb ik me vandaag alweer geergerd, stomme muts. En ze bedoeld het heus aardig :rolleyes: |
dat mijn topic niet in het "wat is je favoriete nutteloze topic op dit moment" topic staat :mad:
|
Ik wacht al een paar dagen op een telefoontje maar die mensen bellen niet, dus daar erger ik mij aan. :)
|
Die omleiding in Sassenheim. Alles duurt 20 minuten langer:(
|
Citaat:
|
Dat m'n zusje haar rotzooi niet uitruimt en er nu dus allemaal borden en bekers opgestapeld staan op het aanrecht. Urgh.
|
Dat ik het geweldige idee kreeg om maar eens te kijken of ik via internet een fotoalbum kon samenstellen die ze vervolgens dan ook thuisbezorgen.... NIET GELUKT!!! :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |