![]() |
Hoeveel deuren heeft jou huis?
Kastdeuren enzo meegerekend.
35 deuren dan ofzoiets :bloos: |
22 geloof ik
|
43
|
DK :D (n)
|
:D
ff tellen...ik geloof 26. Voordeur, woonkamerdeur, slaapkamerdeur, deur tussen woon- en slaapkamer, badkamerdeur, balkondeur, koelkastdeur, vriezerdeur, zes keukenkastdeurtjes, magnetrondeur, op zolder drie grote kastdeuren, kamerdeur, meterkastdeur, vier klerenkastdeuren, voorraadkastdeur en vaatwasserdeur. Dat was het geloof ik wel. In het nieuwe huis wordt het anders: voordeur, keukendeur, slaapkamerdeur 1, slaapkamerdeur 2, woonkamerdeur, bergingdeur, twee balkondeuren en dan nog alle deuren van kasten, maar die zijn er nog niet, dus die kan ik nog niet tellen. Dat worden er dus iig 8 + dan de kastdeuren. En dan hebben we ook nog twee deuren beneden om de flat in te komen en twee deuren bij de kelder. ;) |
:D
eens zien... buitendeur, deur naar de hal, deur naar het balkon, deur naar de keuken, deur naar de woonkamer, deur naar de vijf slaapkamers, deur naar de douche, deur naar de wc, dan zitten we op twaalf. Mijn kastdeur, kastdeur in de woonkamer, inbouw-kastdeur in de keuken, vier deuren van keukenkastjes, vier deuren van de keukenkastjes boven, vijf kastdeuren van vier huisgenoten, twee duertjes van de tv kast in de woonkamer; dat zijn 18 kastdeuren, totaal 30. Deur van de oven, deur van de koelkast, deur van electrische oventje, deur van magnetron in de benedenkeuken; deurtjes van oven, twee koelkasten en magnetron in de bovenkeuken, dat zijn 8 andere deurtjes. Kom ik op een totaal van 38 maar ik kan er wat hebben overgeslagen. |
Uhh, buitendeur voor, buitendeur achter, deur in hal, trapdeur, drie deuren voor slaapkamers, badkamerdeur, twee deuren op zolder. Dat zijn er al 10
begane grond: Meterkastdeur, twee koelkastdeuren, in het keukenblok zitten 9 deuren, vier kastdeuren, deur van televisiemeubel, 8 deuren "boekenkast", vier deuren boekenkast en computerkast. Dat zijn er weer 29 eerste verdieping: badkamerkastjes hebben twee deurtjes, drie deuren kledingskast, 1 bureaukastje, 4 deuren kledingkst, 2 deurtjes nachtkastjes, 2 deurtjes nog een kast, 3 deuren kasten. Dat zijn er weer 17 tweede verdieping: stuk of 6. Al met al 62 oid :D |
euhm beneden... 6 buiten deuren... plus voordeur is 7
beneden binnen 2 naar de kelder 4 naar de hal... is 6 dan nog 1 naar de wc.. en nog 1 naar andere kelder is 2 1e verdieping.. 6 naar slappkamers 1 naar badkamer is 7 3 naar balkon... is 3 zolder 4 naar slaapkamers en 1 naar alle hoogst zolder is 5 totaal is 30 nja heb 30 deuren in het huis... redelijk wat eigenlijk... heb dan 2 keer een schuifpui niet mee geteld... en een deur die buiten op het terras zit... en de kast deuren reken ik niet mee... dat zal ik niet weten kom ik denk ik alleen beneden al aan een kleine 40 deuren...:S heb beneden ff de deuren geteld ook van de kasten... maar keuken zijn er 16 andere kastjes zijn er 11 dus das alleen beneden 16+11+15=zijn 42 deuren... beneden etage... Groeten |
Als ik de kastdeuren meereken heb ik geen idee.
Anders... achttien. :) |
Zonder kastdeuren: 10
|
Kom op zeg..
|
Puur het huis, normale deuren: 10.
|
Citaat:
|
ik ga tellen :o
en niet van kasten, alleen van het huis: 18 deuren |
Ik geloof wel 81 met kastdeuren. Want we hebben veel kastjes waar eigenlijk maar twee dingen inpassen, dus daar hebben we veel van. Zonder kastdeuren 17.
|
19, kastdeurtje nietmeegerekend!
|
20 ofzo, ben benieuwd hoelang het duurt totdat er een hoeveel ramen/computers/dvd spelers/lampen/klinken heeft jou huis topic komt : :rolleyes: .
|
25 deuren.
|
jouW huis. :o
Bob en ceerbeer, ik geloof niet dat we hier overheen komen. :D En misschien dat ik in de loop van de week even tijd heb om te tellen. Tellen keukendeurtjes ook mee? |
26 denk ik.. maar kan goed zijn dat ik véél vergeten ben..
|
Citaat:
|
7
edit: wat? kastdeuren erbij? zot! Laten we het op kamerdeuren houden. |
het ligt rond de 40
|
teveel :s
|
(jouw huis)
gewone deuren : 21 |
Citaat:
|
375.000.
|
Keukenkastjes enzow tel ik niet mee, maar wel muurkasten.
Achterdeur, voordeur, garagedeur, achterbouwdeur, bergingdeur, garagedeur 2, buitendeur, keukendeur, gangdeur, badkamerdeur, 5 slaapkamerdeuren, 6 muurkastendeuren... In totaal dus 21. Maar dan tel ik de keukenkastdeuren en zo allemaal niet mee. Als dat gewenst word, meld dat dan eve :p |
Zonder kastdeuren: 15
|
Ik zou het niet weten. :p
Als ik zin heb, post ik het aantal later wel. :p |
In het beleid staat onder andere:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |