![]() |
[(jazzy)MP3] Mr Sok - Fabrique Democratique (Sympathique edit)
http://mrsok.lovebugs.nl/fabrique.jpg
Mr Sok - Fabrique Democratique (Sympathique edit) Een jazzy nummer met rhodes, monosynth en piano. Er komt uiteindelijk nog zang. |
Ik waardeer jou muziek altijd zwaar op momenten van dronkenschap en brakheid (y)
(maar sowieso weer een relaxt nummer imo) |
Sorry, maar dit is wel slecht zeg. Dat akkoordenschema is echt te gejat van bands als Massive Attack en Portishead. Je Rhodes geluid is wel lekker, maar het ritme waarmee dat deuntjes gespeeld wordt is heel erg rommelig. Verder is de eindeloze herhaling erg saai. En dan komt die 'beat' erin: wat gepruttel WAT OOK NOG EENS HELEMAAL NIET KLOPT MET HET RITME VAN DE MELODIE/AKKOORDEN. Dat kan gewoon niet hoor.
Begrijp me goed, andere dingen klonken echt wel wat beter, en ik geef ongenuanceerd mn mening, maar dit is het gewoon niet echt. |
Citaat:
|
Ongenuanceerd is het zeker. Met wat je zegt over de beat heb je absoluut gelijk. Daar ben ik even aan bezig geweest en ik heb het veel simpeler gemaakt. De rhodes moet nog een keer opgenomen, maar ik heb het nummer hier gezet om een algemeen idee te krijgen hoe het beviel. Obviously niet zo goed.
Wat orginaliteit en herhaling betreft; gejat is het zeker niet. Niet bewust in iedergeval. Ik heb beide bands al jaren niet meer geluisterd. Daarnaast hou ik van herhaling; nummers opgebouwd uit 1 simpel loopje. Dat is wel bewust gedaan. |
Ok, noem het dan niet 'gejat', maar wel 'zo vaak gedaan dat het echt niet meer origineel is'
|
Prima, daar kan ik wel mee leven.
|
Ik vond je vorige shit ook beter, maar kan dit absoluut waarderen... Alleen niet nu, met dit fokking hete weer... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |