![]() |
welke gamecube spel
Wie weet welke gamecube spel leuk? en waarom?
En welke juist niet? Ik wil er een halen, ik heb al smash bros en Luigi mansion |
Dan zou ik persoonlijk Star wars rogoue (of hoe schrijf je dat) leader kopen. Vooral als je de voorganger op de n64 leuk vond.
lau |
Ik moet nog verzinnen wat ik voor mijn verjaardag vraag.
Luigi Mansion is dat TE kort VEEL te kort, of valt het allemaal wel mee? En waneer komen de zelda(s) uit? on toppic: super monkey ball was niet slecht, maar ik denk dat er betere keuzes waren. |
Luigi Mansion is VEEL TE KORT
maar tip: koop hem bij FREE RECORD SHOP, speel hem uit en ruil hem voor een ander spel. bij free record shop mag je binnen 14 dagen ruilen. Legend of Zelda kom februari 2003 denken ze. RE 13 sept. Ik ga denk morgen Pikmin halen of ik houd gewoon ISS2 |
yup ik ga ook pikmin halen
super monkey ball is ook stoer maar er komt een SMB2 aan en die wordt nog beter Wave Race is ook lekker anders check je ff www.cubezone.nl :) |
Ik heb mijn zinnen op SSBM gezet maar ik moet over gaan om de Cube te kunnen te kopen (n). Ik zou ook wel Rogue leader willen hebben maar ik begin rustig aan met SSBM (zal ik toch wel jaren mee zoet zijn :D ). Trouwens feyenoord sucks.........Ajax rulez
|
zeker relaxed daar bij de free record shop! eerst met 10% korting spellen kopen (cocacola card) en daarna nog ff 14 dagen later ruilen! anders zatik nu nog steeds met SSM.
luigi's mansion was idd te kort en heb nu gewoon nog genoeg aan SSBM, er zijn toch nog geen geweldige spellen |
gister bij intertoys stond een ngc met star wars erin
dat was ook wel vet, mooie graphics, vette gameplay, alleen ik hoorde dat hij ook niet zo lang duurde. Heeft iemand dat spel en/of weet ie of dat waar is? Citaat:
LUIGI RULEZ, PIKACHU SUCKS |
Pikmin is ook kort hoor.
|
Het is Luigi rulez, Pikachu rulez, Ajax rulez en Feyenoord sucks! :p
|
je hebt helemaal gelijk en he hooligan ik heet geen SSMB_master maar SSBM_Master
|
Weet iemand waneer:
*starfox adventures *zelda (cartony) *zelda (remake) uitkomen? |
starfox euh......weet niet, denk maandje of anderhalf??
zelda cartoon februari a maart 2003 en andere zelda mag je hopen voor 2004 |
BURNOUT is wel een gaaf spel,
ik weet niet of je van race spellen houd, maar het is een mooi spel SEE YA LATER |
ow ja,
nog een vraagje... weet iemand waneer Mario Sunshine uitkomt. Sinds de eerste revieuw in PU E3 special heb ik 'm voorzichtig op m'n lijst gezet... Je weet maar nooit :) |
Komt in oktober, net als Eternal Darkness
|
Citaat:
|
ik heb zelf alweer 4 spellen...
- Luigi's mansion, blijf me te pletter schrikken van die k<vul zelf in> spoken... - WaveRace: kikke, mooie graphics :) - Pikmin: geweldig bedacht, typisch een monstercreatie van Miyamoto... -Super Smash Bros: Melee... er is niets beters... deel een heeft me al 2 jaar lang weten te boeien, en deel 2 boeit me ook al 2 dagen voordat ie uitwas (tja, je hebt contacten of niet ;)) ik kan SSBM je echt met klem aanraden... maar met vrienden is leuker als in je eentje... ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |