![]() |
[Photoshop] misschien 'adult'
http://picserver.org/view_image.php/3C5GIASA0262
Een van m'n eerste photoshop creaties met een beetje hulp met de glow van mn neef, hope yall like it ;) Sorry als het een beetje te 'adultish' is Kakashi |
echt top :) (y) (y)
|
Citaat:
|
leuk maar, haar figuur is wel erg onrealistisch
|
Citaat:
Kakashi |
Volgens mij denkt iedereen hier dat je het figuurtje zelf getekent hebt.
|
Ja, maar ze lijkt zo dik voor een anime meisje ofzo.
|
Goh, spannend. Een outer glow gebruiken op een al bestaand manga-tekeningetje.
|
zelf getekend? zoja, top zoniet meld het dan voordat je trots gaat doen met andermans werk
|
hehe, hij voelt zich nu helemaal de man :D
|
Volgens mij is dit echt niet van jou. :)
Post eens meer van je kunsten, anders? |
aan de kwaliteit van de achtergrond zie je meteen dat je het figuurtje nooit zelf hebt getekend (n)
|
Ziet er mooi uit, maar kun je er ook het plaatje bijzetten dat je als uitgangspunt hebt gebruikt? Dan kunnen we precies zien wat jouw aandeel is in dit eindwerk :)
|
Ik neem hier aanstoot aan
|
Ik hoop dat ie het we zelf heeft gedaan, want zoiets is zeker makkelijk genoeg om te doen.
Breng ons het verlossende woord/plaatje waarmee je kan bewijzen dat het wel/niet van jou is (dat lucht op) |
Hey allemaal,
Bedankt voor de 'opbouwende kritiek' ;) nee inderdaad ik heb het plaatje niet zelf getekend maar dat leek me wel duidelijk. Kijk maar ff op www.gamerenders.com en zoek naar anime, daar vind je het plaatje wel. Ik heb het plaatje niet gerenderd of getekend maar gwoon een achtergrond bij gemaakt, outer glow gegeven 'gecolor- balanced' enz. let wel: dit is mijn eerste photoshop creatie. Ik zal vanaf nu geen pics meer posten met geen zelfgemaakt werk erin. Sorry! Kakashi |
een beetje "jeugd van tegenwoordig" kan hier wel tegen hoor! Ik vind hem echt heel goed gelukt! top! (y)
|
Citaat:
|
Je zult als Japanse anime artist je werk toch zo verneukt zien :P
Ik zou gek worden :) Maar goed iedereen moet ergens beginnen. :evil: Sorry opbouwende kritiek moet ik geven: Ik zou de glow dan een andere kleur geven en niet de standaard photoshop kleur, rood zou b.v. goed kunnen, om de rand iets beter te maskeren kun je ook een lichte innerglow gebruiken, zodat je een anti alias faked. Ook het lettertype Arial black (of soortgelijks) zou ik veranderen, is ook net iets te standaard. (in iets Japans b.v.) Het paars zou ik ook iets roder maken. Das beter, ik moet eens leren niet mijn gedachten te typen! Excuses. |
Citaat:
Kakashi |
wat een heupen
|
:| dus dit is slechts een leuk probeersel met photoshop,
wat een art!!! NOT :| :| :| |
Och ik heb ook zo mn coolephotoshopeffectensigenava periode gehad die ik daarna vol trots op diverse fora presenteerde :D
Gelukkig waren de desbtreffende fora bezoekers niet zo kritisch. Maargoed das ook alweer 6 jaar geleden, nu kan dat echt niet meer heur :nono: |
Citaat:
nee ik vind het nix, zelf getekend of niet. |
flinke billen heb ze!
|
Jammer dat je het niet zelf hebt getekend. Ik snap dan ook niet waarom je het uberhaubt post, want er is verder niks aan. Ik vind de tekenig trouwens ook niet zo bijzonder.
|
Ik vind het een beetje te aanstootgevend.
|
Overdrijven is ook een kunst.
|
zie niks
|
Citaat:
TS, als je het niet zelf verwijderd hebt en er nog C&C over wil, pm me dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |