![]() |
droog dik haar
Ok,
Ik wil graag me haar lang laten groeien, of zo'n 60's matje in me nek laten groeien, alleen probleem is.. ik heb vroeger krullen gehad en nu is me haar half style half krullent.. Vooraan bij het voorhoofd heb ik krullend haar (voorals als het wat langer is.. :rolleyes: :p .. en daarachter gewoon 'stijl' haar.. Maarja nu mijn vraag, wat kan ik nou aan me haar doen.. :P het is dik, stug, droog.. en als ik uit bed kom moet ik eerst me haar uitwassen/helemaal nat maken voordat ik een model erin kan maken.. (heb al 10 shampoo's gebruikt ofzo.. als ik het uitwas is alles oke, mooi model enzo.. maar smorgens moet ik het dan weer eerst uitwassen voordat ik er iets mee ken doen..) (n) Iemand tips hoe me haar gewoon 'iets' dunner of handbaarder te maken? Groet, Jorne |
in lagen laten knippen, ander model nemen, of laten groeien zodat je er 's nachts een vlecht in kunt doen. Veel meer opties heb je vrees ik niet.
|
je doet iets fout angelelengnelnenena
dit hoort in dat haartopic |
Citaat:
|
misschien uit laten dunnen bij de kapper?
of vraag anders aan de kapper wat je moet doen..denk dat zij er meer verstand van hebben.:) |
ik laat het uitdunnen, en maak het gewoon nat voordat ik het in model doe, leer er maar mee leven
|
Wees eens blij met het haar dat God je gegeven heeft zeg. :)
|
Citaat:
hippie |
hippies geloven niet in god :confused:
|
Citaat:
Uitdunnen idd optie. Wat dacht je van de dagelijke moisturizing voor je haar dat je zomaar kan aanbrengen? Heet Motions werk bijmij erg goed :) Maak het haar 'zacht' en handelbaar maar natuurlijk kan ik niet zonder hulp van H2O Skilly :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |