![]() |
de eerste keer
Owhh ik heb een vraagje..
Doet het "de eerste keer" pijn? |
Niet als je het pas doet wanneer je er aan toe bent,
er zin in hebt, nat genoeg bent, je lekker ontspannen bent hij lief en voorzichtig is... en je weet dat zodra je stop zegt hij ook stopt... |
En als je zelf ook niet te klein bent, want sommige mensen zijn gewoon erg krap en dan moet het wle wat rekken. Alvast wat voorbereiden met vingers kan dan veel helpen.
|
Bij mij deed het ook geen pijn, hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet als er al wat vingers en tampons ingegaan zijn. Dat is de truc.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hoeft je daar niet druk over te maken. Het is veel lekkerder en spannender als je je focust op het moment en wat je aan het doen bent, en niet of het pijn gaat doen. :) Wees vooral niet bang!
|
Ik had totaal geen pijn :cool:
|
Citaat:
|
ligt eraan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt per persoon. Goed nat en ontspannen zijn is een must maar dan nog doet het soms pijn. Ik heb nergens last van gehad.
|
Citaat:
|
Bij mij deed het geen zeer met de seks zelf, maar daarna wel. Minder prettig, maar het lijkt me beter dan tijdens de seks.
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij deed het ondanks al die dingen echt nog wel pijn hoor. nog steeds wel regelmatig, overigens (al is het dan wel snel weer over). |
Citaat:
|
ja ik had ook van die pijn
ik raad hasj aan! |
Volgens mij zijn veel mensen tóch gespannen, onbewust, ookal voelen ze zich verder op hun gemak en zijn ze geil. Tenminste, dat was bij mij wel het geval.
En verder helpt het om domweg héél erg geil te zijn, zo geil dat je aan niks anders meer kunt denken, zo geil dat je alleen maar wilt neuken. ..denk ik dan, hè. |
Citaat:
|
Nee, bij mij niet.
|
Citaat:
|
bij mij deed t een klein beetje pijn, maar dat is ook zo over.
|
ik vond het persoonlijk wel vrij pijnlijk... zelfs de keren erna deed het nog pijn maar dan was het vooral als hij er net inkwam... derna ging het wel beter ... veel plezier ermee allesinds:)
|
Citaat:
|
Verschilt absoluut per persoon. Bij mij was het gelijk de eerste keer heel erg lekker, geen seconde pijn gehad! Ik ken echter ook verhalen van vriendinnen die de eerste keer kut vonden omdat het gewoon veel te veel pijn deed..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |