![]() |
apc
a perfect cirle ^^
|
Leuke band
En nu? |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik kan persoonlijk niet kiezen welk album ik beter vind. Mer de Noms of Thirteenth Step. Hoewel Thirteenth Step niet echt een originele sound meer heeft staan er wel hele gave nummers op. Net iets gaver als Mer de Noms. Nummers zoals The Package en Weak and Powerless zijn echt gaaf. Ik kan niet wachten tot hun volgende compleet zelfgemaakte (dus met eigen nummers) CD. |
die komt voorlopig nie
eerst het album van tool die ze nu op aan het nemen zijn en ik vind thirteenth step wel beter (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht antipop consortium
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tool veegt gewoon de vloer aan met dit orkest.
|
Mer de Noms is een puike plaat, Thirteenth Step wat minder en van Emotive ontken ik het bestaan.
|
En het niet eens goed spellen. Pff.
In ieder geval. A Perfect Circle, best wel aangenaam. Billy is goed bezig. (y) |
Citaat:
|
tool>apc
|
Citaat:
mer de noms->beste cd 13th step is ook erg mooi, maar wel anders. De sfeer van mer de noms is gewoon om rillingen van te krijgen, ik noem een nummer als magdalena?! maar eens ff opzetten weer |
Citaat:
ik heb mer de noms en thirteenth step op cd. maar ik kan antipop consortium meer waarderen. |
ja beans en antipop zijn cool, maar je hoeft dat niet tegen een 16jarig (alto) meisje te zeggen, je kunt het wel proberen, maar ze snapt het toch niet.
- NIEUWE TOOL PLAAT.:) |
sup met tool; die plaat is toch in klandestiene ontwikkeling?
|
4 maanden op zijn hoogst(L)
denk ik |
hoop je
|
idd, dat tool daar 'ns mee opschiet.
a perfect circle vind ik niks, kan die knakkert zijn stem totaal niet waarderen binnen apc. |
live gezien en het was best vet.
leuke muziek, maar heb er weinig over te melden. |
Citaat:
|
Zit Jeordie White er nou nog in of niet?
|
Ja fucking lekker dus.
|
Citaat:
|
maynard werkt aan de nieuwe plaat van tool
http://www.toolband.com/news/letter/.../2005_08_d.jpg is het geen schatje? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
APC is gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga hier maar het stoere altomeisje uithangen: http://www.kindertent.nl/modules/for...?int_forumID=6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij wel als je over tien jaar wordt afgekeurd voor een baan omdat je dusdanig lang spelfouten hebt gemaakt dat je niet meer weet wat goed en fout gespeld is en je solicitatiebrief vol fouten staat. |
^sollicitatiebrief :o :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |