![]() |
Bands die klinken als...
Killswitch Engage
Still Remains Finch Dus metalcore achtige bands met emo invloeden, wie kan me verder helpen? Ik dig dat spul erg. |
dan moet je deze 2 cd's hebben, maar emo invloeden zijn echter ver te zoeken :d
Trivium - Ascendancy Darkane - Layers of Lies |
Nieuwe plaat van As I Lay Dying,
It dies today, Sommige Shadow's Fall nummers Trivium All That Remains Soulgate's Dawn Hell Within oude From Autumn To Ashes Hoewel dat allemaal meer metalcore met clean vox is |
Citaat:
|
Citaat:
@ ]{ing Die van Trivium is zeker gaaf (y) en wat betreft Darkane: gave band maar het past niet echt bij de rest. |
Bleeding through
Underoath Bullet for my Valentine Atreyu |
eyelinercore
|
trophy scars
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Path Of Resistance.
|
Citaat:
|
Burn in Silence (plaat moet nog opgenomen worden)
http://www.strain.nl/Burn_In_Silence...Human_Pain.mp3 Diecast (met name laatste cd) Darkest Hour (niet zozeer emo maar wel vet) God Forbid (ook regelmatig melodieuse refreinen) The Hurt Process http://www.purevolume.com/thehurtprocess En verder natuurlijk Unearth, As I Lay Dying, Bleeding Through, All That Remains, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ass
|
Evergreen Terrace
Poison the Well Atreyu Oude Hopesfall |
als je op purevolume.com zoekt kom je ook wel wat leuke dingen tegen :)
|
THE POSTMAN SYNDROME
ook al blijft t verdacht stil rond deze jongens nu, ze hebben wel ff de beste plaat van 2002 uitgebracht. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
jongen ruben(zo heet je toch) ga lekker screamo luisteren.(y)
killswitch is cool, maar dat is het ook wel ongeveer, voor de rest veel ongeinspireerde bagger, van die myspace troep |
Citaat:
|
hehe en greg liep tijdens de willem 1 gig met een PTW shirtje\m/
|
ja was zelfde tour geloof ik..kan Greg natuurlijk ook niks aan doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hottopiccore!
Maar dan kom je idd uit bij Atreyu en dat soort dingen..ik vind Unearth en bv All That Remains nog metal genoeg. Zover ik weet geen eyeliner tijdens optredens. :P |
En iedereen moet gewoon Lamb of God luisteren. ya know.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ken je eigenlijk van ze behalve een supportactoptreden? |
Citaat:
8 december weer ff heersen in de Melkweg (y) |
mjah ik ken alleen Tear from the red, maar daar kan ik gewoon helemaal niks mee.
|
Citaat:
|
Laat je niks wijs maken Carn!
|
Vieze vuige eerloze muziek wat ik je brom!
bah! Die raddraaiende rekels zullen mijn oren niet belasten! Serpenten! Ketters! ONTEERDEN!! (zal het eens downloaden..is het muzikaal iig wel degelijker en klinkt die zanger niet zo kut?) |
Citaat:
|
Nou als ome Len die digged dan zal ik eens wat materiaal van die jostiband downloaden :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Killswitch Engage is zeker de gaafste die erbij zit vind ik maar ik zou Still Remains ook maar eens luisteren ook al zien ze er best gay uit. Of Love and Lunacy vind ik echt een retevet debuut album wat ik fans van Killswitch alleen maar zou kunnen aanraden. Zelf definiëren ze zich meer als Europese bands zoals In Flames en Soilwork vanwege het keyboardwerk. Fans van die bands kunnen de CD dus waarschijnlijk ook waarderen. |
Ik share trouwens de CD en de EP "If love was born to die'' op SLSK.
Username: ffactory |
Strontcore
|
Citaat:
|
bleh bleh bleh ga de nieuwe JR Ewing maar eens luisteren.
Harde plaat. |
Citaat:
|
* Beloved
* Morning Again * Unbroken * Zao niet allemaal even metalcore met emo invloeden, maar als je dat leuk vindt dan zijn bovenstaande bands zeker de moeite. |
Funeral for a friend
|
Blindside (vooral de albums Blindside en A Thought Crushed My
Mind, daarna wordt het erg emo wat ik jammer vindt.) Boys night out Underoath 36 crazyfists Every time I die of.. tja.. Atreyu... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |