![]() |
22.30 --> Welk praatprogramma?
Er zijn momenteel 5 dagelijkse praat/actualiteitprogramma's op tv rond 22.30
namelijk: 4 in het land (RTL4) Barend en van Dorp (Talpa) Jensen (RTL5) Hart van Nederland (SBS6) Nova (Nederland 3) Hart van Nederland trekt tot nu toe wel duidelijk de meeste kijkcijfer, gemiddeld zo'n 1,5 miljoen! :eek: (n) |
geen een
|
nova.
|
nova
|
BvD, als er leuke gasten zijn.
|
Jensen, ben gister bij de opnames geweest was leuk, met Tatjana zal leuk worden, aanstaande vrijdag (y) Maandag is Jack Wouters te gast, dus er werden 2 opnames in 1 keer opgenomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nova en bvd mogen ze afschieten :)
|
jensen
|
Nova. Alle andere genoemde programma's zijn schermvervuiling.
|
Nova, dan maar. De rest is pure rommel.
|
90% van de keren dat ik kijk Nova.
Maar ik kijk ook wel eens Barend en van Dorp. Leuk of niet, soms zit er een prominent iemand waarvan ik wel wat wil weten. Dan neem ik al die niet relevante vragen, reclameblokken en Jabot (sp?) maar even voor lief. |
Nova en Barend & van Dorp. Jensen lijkt me ook wel grappig in een talkshow, maar ik heb het nog niet gezien.
|
Ik kijk het niet, maar toch kies ik maar Nova :p
De rest heb ik nl. al helemáál geen behoefte aan (om te zien). |
Nova.
|
Citaat:
|
Citaat:
kzag nl. maandag zo'n kerel op de 1ste rij zitten, die er woensdag weer zat met hetzelfde shirtje |
Jensen. :)
|
Jensen en BvD.
|
4 in het Land, na een bepaalde tijd moet alles zo min mogelijk denkwerk vereisen.
|
Citaat:
|
Geen, maar 's ochtends kijk ik rond half zes vaak Nova.
|
editie nl :mad:
|
Citaat:
|
Nova of Jensen {ligt eraan wie er te gast is bij Jensen}
|
Jensen is kut.
Barend & Van Dorp vind ik zeer irritante figuren. Hart van Nederland zuigt zeer zwaar. Ze brengen nieuws wat me echt flikker kan schelen 4 in het Land heb ik nog nooit gezien. Dus: Nova, mits het een beetje boeiende onderwerpen zijn. :) |
Jensen is de Bom! :cool:
Mits die de Tokkies of de Bassie's uitnodigd. Citaat:
|
ik vind jensen best leuk - op de radio, welteverstaan, en dan t liefst of op kantoor of in de auto. op tv kijkt ik nooit. dat heeft 2 redenen : ik vind m op de een of andere manier op tv minder sterk, en ik heb de tv graag niet al te luid staan op dat tijdstip (ivm huisgenoten o.a.), en dan is Jensen absoluut niet te volgen.
dus kijk ik dan naar nova, interresant programma van tenminste een bepaald niveau, en dat wordt (teletekst) ondertiteld. |
BvD, maar zou eigenlijk Nova moeten kijken.
|
Citaat:
verder is jensen gewoon een dikke nicht, heel af en toe is het wel grappig. aangezien mijn ouders normaal altijd bvd kijken kijk ik dat ook af en toe. vaker echt gave muziek (danko jones, one giant leap -side project maxi jazz, ook met medewerking van robbie williams, valt iig onder wereld muziek- veel goede jazz ook vaker, zuco 103 en ga zo maar door. erg leuk.) Hart van nederland is echt camping tv, dat zogenaamde 'nieuws' slaat merendeels compleet nergens op. |
Nova.
Ik weiger Barend en van Dorp te kijken nu ze naar Talpa zijn. |
Als ik kijk, nova. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nova. Al vind ik het nog steeds jammer dat Rob Trip er weg is.
|
Citaat:
Heb je ze daar even flink te pakken!!!! Dat zal ze leren!!!! hahahahaahaha!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, het begint hier een beetje op het muziekforum te lijken. Daar heb je ook altijd van die twaalfjarigen die denken dat ze ergens te oud, slim of wijs voor zijn. |
jensen is de bom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jensen was gisteren geweldig :cool: met Henk Westbroek en zn schildpaddenverhaal:D
|
Citaat:
|
nova
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |