![]() |
Rabo Totaalpakket, hoeveel mag je max rood staan?
Weet iemand dit, en binnen hoeveel tijd moet dit terug betaald zijn?
Bedankt. |
www.rabobank.nl
daar is vast een antwoord te vinden. |
Als je stufi daarop ontvangt 1000 euro.
|
Citaat:
|
(hoezo ontvang je geen stufi tijdens je stage ? dat hoort gewoon door te lopen hoor, tenzij je teveel verdient.)
bij de meeste banken mag je '1 maandsalaris' roodstaan, en dat moet dan binnen 3 maanden weer terugbetaald zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet verkeerd bedoelt, maar je mag in 1 jaar meer dan 10.000 euro bijverdienen; wat voor stage doe je als je daar overheen gaat ?
als je minder verdient, en je studeert mbo/hbo/wo, dan hoort je stufi gewoon door te lopen, of je nou stage loopt of niet. tenzij je natuurlijk al je stufi opgemaakt hebt, maar dan mag je nog wel lenen. wat voor studie doe je ? |
Citaat:
|
Je kunt beter geld lenen als je iets wilt kopen, dat is goedkoper dan rood staan
|
Citaat:
|
hangt er in t geheel vanaf wat voor lening je neemt. als je bv bij de postbank een studentenkrediet neemt, is dat goedkoper dan rood staan (en je hebt meer geld tot je beschikking). over t algemeen is rood staan duurder dan leningen bij banken, maar leningen bij van die vage kredietverstrekkers rekenen vaak 20% rente, en dan is rood staan goedkoper. lenen bij de ib-groep is altijd handiger dan rood staan, tenzij je echt tijdelijk krap zit. rood staan is natuurlijk geen structurele oplossing.
|
Als je gewoon regelmatig geld op die rekening binnenkrijgt kun je er gewoon 1000euro rood mee staan hoor.
|
Citaat:
Sinds ik geen schulden en leningen heb lopen, spaar ik iedere maand minstens 100 € en dat leverd mij meer op dan schulden aflossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de postbank moet je na 3 maanden weer 'zwart staan'. ik dacht dat dat bij elke bank was; maar voor studentenrekeningen zal het weleens soepeler kunnen zijn inderdaad.
|
Citaat:
|
is bij een gewone salarisrekening iig niet zo, geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |