![]() |
Nintendogs: 3 versies?
Las net dat er 3 versies komen..
Hoezo uitmelkerij? Anyway, welke ga jij halen? ;) |
Waarom uitmelkerij? Kies gewoon degene die jij t leukst vindt?
Ik ga voor de 3e, geen idee hoe die heet maar daar zit een huskie in <3. |
Dat heet nou nintendo-marketing...al die beesten kunnen makkelijk in 1 spel, maar omdat ze bij nintendo meester zijn in het aftroggelen van geld hebben ze et zo gedaan..
|
Zo deden ze t met pokemon toch altijd al, 2 halve spellen, nu gaan ze een stapje verder met 3 1/3 games... :o En mn vriendin is een van de dommere persoontjes die dan ook echt alle 3 de versies op een moment koopt.. :s
|
Ik heb lab. :o
Kan je andere honden unlocken dmv linken met je vrienden. :o |
Citaat:
|
ja ik had pokemon blue gehaald toen ie net uit was in amerika, wilde daar ook pokemon red halen.. in zo'n dikke set, 99 dollar had je ook een gameboy en een boek en alles.. en kwist niet dat die spellen tzelfde waren. god wat was ik teleurgesteld :D (rage was hier nog niet begonnen, dus kon het onmogelijk weten)
|
Van die halve spellen is altijd kut als je de enige in je omgeving bent met zo'n ding....
|
Citaat:
Verder lijkt me er geen zak aan dus zou 'm zeker niet halen. |
Even voor de duidelijkheid: alle beesten zitten gewoon in alledrie de versies. Het is alleen zo dat iedere versie met een andere categorie begint. Je zult de rest dus moeten unlocken.
(Tenminste, dat heb ik begrepen) |
Inderdaad, wat Dinalfos zegt.
|
Ik weet het nog niet echt met die honden.
Lijkt mij een beetje te sweet enzo. Meiden vinden dat vertederend denk ik, en kinderen cool. Maar als gozer van 23 denk ik dat ik dit spel maar oversla..... |
Citaat:
|
Verplicht ruilen voegt wel iets toe aan het spel. imho.
Niet dat ik ooit een hond op me handheld zo willen opvoeden :confused: |
je kan die beesten uit je scherm lanceren met een springtouw (y)
|
Hondjes zijn cute op de ds niet :o
|
Citaat:
|
Hoewel honden leuke beesten zijn, lijkt dit spel me niet echt boeiend. :o
|
Citaat:
Kan iemand me btw vertellen wat et nut is van dat spel? gewoon een tamagochi op de DS, of zit er nog wat 'diepers' in? |
Citaat:
Maar t gaat vooral om de cuteheid :p. |
ALLE honden zitten in ALLE versies en kunnen un-locked worden ZONDER te linken. :) Door middel van trainer points die je verzamelt tijdens het spelen un-lock je rassen en nieuwe interieur dingetjes die je dan weer kan gebruiken. Als je linkt un-lock je ze echter sneller, 't is dus NIET nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |