![]() |
[digiart] "om mani padme hum"
In een poging iets artistieks te maken is dit het resultaat, alle foto's uit eigen tuin:
http://anaproy.homeip.net/proycon/pics/artwork_s.png (gemaakt met The Gimp, www.gimp.org ) |
Mja, het is niet bepaald mijn smaak. Ik vind het een beetje doen denken aan van die half abstracte-halfbloemfoto's verjaardagskaarten die hier in de la liggen.
Waarom ook al die verschillende alfabetten/tekens? En ik moet eerlijk zeggen dat ik dat gespikete lijn-ding aan de rechterkant erg lelijk vind. |
Zonnebloem is wel erg oranje.
Niet mijn ding. |
Citaat:
Maargoed, het is wel lekker zomers. Verder niet mijn ding. |
Het is een mooie foto alleen dat wat je er om heen hebt gemaakt vind ik niet zo mooi.
|
Ik vind hem wel lijken op een japans(of welke taal die tekens dan ook zijn) biljet lijken. Wel leuk gedaan, niet echt geweldig, maar wel leuk.
|
Tibetaans gebed van de monniken daar als ik het goed heb.
Het betekent: "de parel in de lotusbloem" Maar ik zie geen van beide..... Het is wel een mooi plaatje, maar het is al veel vaker gedaan |
Hmm, ik vind het kunstwerk de titel niet waard.
beetje hoog gegrepen, maar niet lelijk :) |
Foto op zich is niet mis maar alles er rond wel. Verschillende stijlen vloeien in elkaar over. Dit straalt niet echt rust uit maar eerder chaos en onrust.
En wat Rooster zegt... Voor je een titel geeft mag je je wel wat informeren. =) |
Citaat:
enniewee: mooie zonnebloem, maar compositorisch vind ik hem nogal saai en nietszeggend. |
En goed dat je een compositie wil maken maar duw niet alles in vakjes. Laat hier en daar eens een detail van het beeld doorlopen uit het vakje. (Alleen het detail, niet met achtergrond en al.)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07. |