![]() |
drama opleidingen MBO
Beste Jongens en meisjes,
Een vraagje; Ik heb begrepen dat er een een drama/ toneel academie is/ of zou komen voor MBO niveau.... Dus geen HBO maar MBO ! Wie weet er meer over ? Is dit vanuit het ROC of Fontys ? Zit er al iemand op ? Ik heb er niets over kunnen vinden, maar ik weet het nog dat ik er eens van gehoord heb ! Een langere tijd terug.... Geeft het wat als een jaar of 21 tot 25 bent ? |
Je kan ook gewoon op een toneel school gaan net zoals ik in elke grote stad heb je er wel een paar zitten.... volgens mij heb je daar niet per sé MBO of HBO voor nodig ... (btw ik ben 15) :)
doei |
jawel, maar vanaf je 21ste kan je gewoon een hbo opleiding volgen.
|
Op een dans of toneelacademie hebben ze vaak als leeftijdslimiet 22 jaar... Dus dan moet je wel heel snel zijn. Ik heb nog niets gehoord over een mbo drama, er is wel sinds afgelopen jaar een mbo dans.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in Rotterdam heb je een MBO-theaterschool. Verder weet ik er ook niks van.
|
Citaat:
op/na je 21e zijn er andere mogelijkheden om op t hoger onderwijs terecht te komen, maar het is niet zo van, he, ik ben 21, dus ik mag overal zomaar studeren (helaas overigens, zou mij wel goed uitkomen). |
je hebt hier in leeuwarden op de friese poort de opleiding sociaal cultureel werker en ik dacht dat ze ook een richting theater/drama hadden :)
|
Citaat:
Verder kun je eens kijken op http://www.mbokunstonderwijs.nl onder Onderwijs. Daar staan meerdere MBOscholen met zulk soort richtingen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |