![]() |
Tortoise
ik meen dat ze hier al redelijk bekend zijn op dit forum, toch maar een topic want dat verdienen ze wel. tot voor kort kende ik ze alleen van naam en toen kreeg ik de kans 'standards' te kopen voor een schamele euro. wat een album ! ik kan het niet echt definiėren maar ik hoor er van alles in terug. van gybe naar jaga naar fennesz en weer terug.
wie vertelt mij wat ik nog meer van deze band moet horen en/of weet gerelateerde bands op te noemen ? |
Ik ken ze niet (behalve dat ik er toevallig juist iets over heb gelezen in een tijdschrift :) ) en die vergelijkbare groepen ken ik ook niet. Wat is het voor iets dus? :p
|
ik luister het wel, maar ben geen expert. It's All Around You is wel aardig.
|
'millions now living will never die' is mijn favoriet
een band die bovendien live zeer de moeite van het bekijken waard is. Elk lid speelt op zijn minst drie verschillende instrumenten en ze wisselen dan ook om het nummer en tijdens de nummers door geregeld van instrument. erg chill (y) |
Citaat:
|
Het is wat de naam doet vermoeden, langzaam. Ik heb het ooit verwerkt in een surprise voor iemand, had ik een schildpad gemaakt met een cd van hen erin, hehe. Hoe fout. Enfin, ik vind het soms jammer dat ik die cd niet meer heb, dus het is wel een ok band. Slaperig, maar vol karakter. Qua slaperigheid vind ik het eerder een Mum (of zelfs Mt. Zion) dan gybe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet het nog beter gaan checken, maar tijdens mijn laatste poging trok ik het slecht.
|
heb alleen standards hier liggen, maar heb wel wat platen op mp3. Is allemaal zeer goed te consumeren wat mij betreft.
|
Citaat:
|
up, omdat ik vind dat meer mensen dit moeten gaan beluisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |