![]() |
welke oninteressante troep heb je nou weer aangeschaft?
bierrrr
wiet duh:p |
bier chips chips uh dip shit gedoe worstjes uuh naja verjaardagsfeest stuff :p
|
Citaat:
dat en 3 broeken |
|
Citaat:
|
Citaat:
owj en een koplamp en een km teller tot 160..en dat voor een brommer :D |
sigaretten, kauwgom en een brusselse wafel.
tot zover mijn belangrijke troep voor vandaag die ik heb gekocht in de supermarkt. oohja ik was helaas ook ooggetuige/slachtoffer van een heel grappig kakwijf. deze vrouw stormt namelijk naar een vakkenvuller toe met de vraag 'verkopen jullie ook feestpakketten?' de jongen kijkt haar niet-begrijpend aan en stelt vast dat deze vrouw labiel is en probeert haar af te wenden met een zielig glimlachje. de vrouw daarentegen vindt het heel erg grappig en ‘fluistert’ haar ingestudeerde grap in zijn oor: ‘ik bedoel CONDOOMS’ en vindt het vervolgens heel erg nodig om zó hard te lachen dat iedereen op een gegeven moment mee gniffelt in de hoop dat ze zich bevredigd voelt en zo snel mogelijk weg gaat. :( |
flesje water
tijdschrift :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja
|
sterkte dude(y)
|
dan heb ik nog heel wat bij te zuipen geloof ik
|
en dan lekker emotioneel gaan lallen wat een kutwijf t is en daarna half huilend hoe erg je t vind
sterkte :( |
pijnstillers
6 pakken |
Citaat:
|
een jas een schoenen
|
Citaat:
njah, keelontsteking, vandaar :P maar denk dat ik binnenkort wel 3 pakken daro retard capsules ga halen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
-bad brains - rock for light cd (y) need i say more?
-YoT shirtje -troep om iemands haar te blonderen wat o.a. eindigde in een blonde streep op mn eigen kop -geld gepint voor een bed dat ik niet heb gekocht en nu zit ik met te veel cash dat er echt te snel door heen gaat. Verder verveel ik me vanavond dus dat wordt waarschijnlijk uitgaan en vroeg weer op naar mn werk, dus een enkel biertje. Tot zo ver mijn oninteressante troep! |
Een Chocobo shirt. Zelfgemaakt!
|
Citaat:
|
mijn gameboy backupkit wordt morgen vanuit engeland opgestuurd
ik voel me zooooo cornel |
:cool: (y) vette shit; de back up kit, niet het cornel gevoel per sé.
|
ach it doesn't make fusion :)
|
true, no harm done then. (y)
|
Een vest van EDC :)
|
crackers
brie studentenhaver jus d'orange (maar mijn vriendje heeft er nogal op toegeslagen :( ) |
geen fuck want mn pasje lag thuis :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
|
een nieuwe broek een truitje en een klein piercing knopje want ik moet er volgende week netjes uitzien ivm met sollicitatie
|
Citaat:
|
Citaat:
normale pijnstillers werken niet, moet sterke hebben die alleen op recept verkrijgbaar zijn. Ik heb nog 10 Diclofinacjes over, zijn alleen op recept verkrijgbaar en werken als de tering, die werkten zelfs bij mij en ik ben redelijk ongevoelig voor pijnstillers. Dus als ik een tip mag geven, vraag de dokter om die troep (y) |
Een leeg flesje Nestea (Y)
|
Twee dooie zwervers en een bijna dooie punker.
Duh. |
Citaat:
|
Citaat:
-dankje |
de 3e bottom dvd
en een of ander vaag veel te duur computerspel |
-een knalroze eastpack, ik dacht dat ik niet van rugzakken hield maar als je ook nog twee peuters moet rondzeulen is het best praktisch.
-bodylotion met suikerspingeur waar ik nogal misselijk van word maargoed. verder niks, het is hier in switzerland vreselijk duur :s en morgen ga ik geneve raiden dus ik spaar een beetje. |
Blackbook. Verlaat verjaardagscadeautje (y)
|
ik heb de albert cuyp leeggekocht
en in mijn brievenbus vond ik eersterangs kaartjes voor de lion king musical twv 79 per kaart dus ik dacht heeee iets om te verpatsen maar er staat met koeienletters op dat dat niet mag :( |
gratis kaartje voor raymster.
|
Citaat:
|
potloden, stiften, fatsoenlijk a4 schetsboek
En ik kocht perongeluk een broodje krabsalade in de schoolkantine, het was niet vegetarisch en ook nog eens vies. |
een linkkabel voor gamboy/gameboy pocket/ gameboy color
|
een 1-euro boek en wiet
|
oorbellen en een strawberry summercup <3
|
Dubbelfrisss, Twix, Sigaretten, Broek, Replay-truitje, 2 relaxte tassen erbij gekregen en nog een mooie piercing, dusss...dat was t wel
|
Altar - Red Harvest
Anthrax - We've come for you all Deicide - Inseneratehymn Emperor - Scattered Ashes A Decade of Emperial Wrath God Dethroned - Ravenous Nevermore - Enemies of Reality |
colaaa
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |