![]() |
Leraar, moet het alleen even kwijt
Hallo, ten eerste zoals in het onderwerp staat moet het gewoon even kwijt , van me af typen.. Reageren mag altijd maar misschien heb je dan bij voorbaat geen zin als ik het alleen maar even kwijt moet (Ik waarschuw maar even^^)
Ik zag dat hier al een topic was van een meisje dat dacht verliefd te zijn op een lerares.. Dit is eigenlijk het zelfde Ik heb het er nogal moeilijk mee (gehad).. Ik ben biseksueel (zovan ik laat de mogelijkheid open, ben nog jong kan nog vanalles gebeuren) ik val op oudere jongens en nu ook nog eens een leraar Hoe moeilijk kan je het jezelf maken Nou is hij 25 en homo dus voor mij geen probleem alleen hij is mijn leraar Daar had/heb ik het moeilijk mee Al zou het wederzijds zijn dan kan (en mag volgens mij) het niet Daarbij is hij volgens mij een zeer rationeel persoon en zou het afkeuren (leerling/leraar relatie) Nou hebben we een keer gepraat.. Het begon met 'hoe gaat het' en eindigde dat hij wist dat het net uit was met een vriendje van zijn leeftijd (daarvan mijn vermoeden dat hij het afkeurt, hij was niet erg -zo kwam het over- open-minden daarover, over dat die ex dus 25 is) Nougoed, toen daarna had ik het idee dat hij me ontliep Maar ik heb vandaag met hem gepraat en niks bijzonders (aan de hand) Hij vroeg het gewoon en zei zovan -iets dat ik afmaakte- Dat ik het stom vond om goed te zeggen terwijl het niet goed En dat ik ook gewoon kon zeggen dat het niet goed ging maar niet (met hem) erover wou praten.. Dusja.. En nu? Ik heb hem op een foto gezien op de site van Laveloss, dat zijn ho/bi/lesbo feesten 3e vrijdag van de maand.. En ik wou daar eigenlijk sowiezo al heen gaan Stel dat ik hem tegenkom? Als hij iets seint zou ik hem in geen geval tegenhouden Maar ik denk niet dat ik iets zou ondernemen (klap ik dicht waarschijnlijk,.. indrinken is misschien een plan hehe) Sorry,.. Nouja wat ik verder hiermee van jullie wil?.. Reacties Whatever kijk maar(: iig Dank voor je tijd!! |
Nouja, behalve dat hij je leraar is.. Hij is wel 11 jaar ouder?
|
Het is hoe dan ook niet verstandig om iets met je leraar te beginnen, de redenen daarvoor zullen je vast wel duidelijk zijn (hij is ouder, hij is verantwoordelijk, het mag niet...). Verder is hij ook nog eens elf jaar ouder, en bij veertien-vijfentwintig is dat een nogal groot verschil. Dus hoe dan ook, handig is het niet!
Als je naar zo'n feest gaat en hem tegenkomt, zou ik als ik jou was alleen maar groeten, en verder niets. Het heeft namelijk geen zin en de kans dat hij begint te 'seinen' is niet groot. Trouwens, ik kan me voorstellen dat hij zich enigszins ongemakkelijk voelt terwijl hij met jou praat, omdat hij bij jou toch iets heeft laten vallen over zijn vriendje, wat waarschijnlijk niet de bedoeling was. Anyway, verwacht er niets van, geniet van je verliefdheid (hopeloos cliché), en ga naar dat feest om leeftijdgenoten te ontmoeten (komen die naar dat soort feesten?)! |
Zoals hierboven ook al gezegd is hij een leraar, en behalve dat hij daarvoor ontslagen kan worden, is het inderdaad op jouw leeftijd een behoorlijk groot verschil. Hell, op mijn leeftijd vind ik het nog steeds een onoverkomelijk verschil. Ik raad het je dus ook af om iets met hem te beginnen, zelfs al zou hij jou versieren, en het is voor je ego waarschijnlijk beter als jij geen pogingen doet om hem te versieren.
Ik zou toch zeggen, richt je op jongens van je eigen leeftijd of hooguit een paar jaar ouder. Of doe een tijdje niks - de meeste veertienjarigen hebben hooguit van die betekenisloze kinderverkering, of zijn daar nog niet mee bezig. |
Offtopic: een punt na een afgemaakte zin is wel prattig, hij is geen docent Nederlands, zeker:p
Hij is zoals hiervboven ook al gezegd wordt 11! jaar houder én jouw docent, 2 dingen die een probleem op gaan leveren. De latst nog meer dan de eerste, want dat kan hem zijn baan kosten. Niet aan beginnen dus, net zoals indrinken (en dronken worden) als je nog maar 14 bent, maar dat terzijde |
Citaat:
Citaat:
Ik loop wat dat betreft nogal voor op leeftijdsgenoten Als ik kijk naar klasgenootjes dan of hebben ze nog nooit gezoend of beginnen ze bijv net met drinken Dus geen leeftijdgenoten op mijn voorkeurlijst Die komen dus ook niet op dat feest.. Behalve dat ik wat vrienden (die allemaal net ietsjes ouder zijn) meeneem (niet van mijn school) Zoals ik al zei, ik klap waarschijnlijk dicht ik ga niks proberen (op dat feest) Wat dat ego betreft, je hebt wel gelijk Maar ga het niet proberen.. en verder welk ego? O, daar ergens boven de grond terugkrabbelend (maar dat is een ander verhaal) En ik verwacht ook totaal niks.. Ik wacht tot de verliefdheid is weggezakt en leef verder Behalve als hij seint op dat feest (wat hoogst waarschijnlijk niet zal gebeuren) Ik weet het het zou niet verstandig zijn erin op in te gaan (als het gebeurd) Maar ik zou me later alleen maar stommer voelen dat ik er niet op in zou zijn gegaan |
ik denk niet dat je een kans hebt :nono:
|
Citaat:
Verder.. weet ik dat hij 11 jaar ouder is, het zijn baan kan kosten Maar nogmaals waarschijnlijk gebeurd er helemaal niks En over de drank.. dat was een grapje, al is het geen slecht plan (sorry moet nog even wennen aan die punten) Je weet niet in hoe verre ik ervaringen heb met drank dus zou je daar niet over moeten oordelen. Ik ben geen opstandig pubertje (wel een puber maar niet opstandig) dat tegen iedereen in wil gaan.. Ik heb drank ervaring en weet hoe ver ik kan gaan. Het was meer zovan, dat ik waarschijnlijk dicht zou klappen als hij ( a l s ) me aanspreekt, en drank maakt losser.. |
Nog heel even iets, laten we vaststellen dat er niks gebeurd.. Dat staat zo goed als vast en dan hebben we dat ook weer gehad
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Man, geniet van je jeugd, toen ik 14 was bouwde ik nog boomhutten en waren meisjes stom! (y)
(Oke, jij hebt het sowieso niet zo op meisjes op het moment, maar je snapt me.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik had niet begrepen dat het om jouw ex ging. Of je bent onwijs volwassen, of je ex was knap kinderachtig. Anyway, het blijft onverstandig, gezien de leraar-leerling verhouding.
Have fun! |
jullie denken echt dat een 14 jarigge nog in luiers rond loopt WTF!
:P Zo jong is ie niet meer, alleen er zijn gewoon veel verschillen onderling op die leeftijd. Maarrrrgoed to the point nu.. GA TOCH WEG MAN! ja sorry hoor maar dit was mijn eerste reactie toen ik het las :o ik bedoel.. hij is 11 jaar ouder. Tja als je nu in beverlyhills 90210 zou zitten mischien wel ofzo maarja... nee sorry maar zet em uit je hoofd dat gaat niet werken. |
Citaat:
verder heb je het over je 'drank ervaring' ... ik vind dat als je op jouw leeftijd al een ervaring hebt met drank zoals jij het neerzet, dat je dan niet echt verstandig bezig bent. je praat erover alsof je het al heel vaak hebt gedaan, nog steeds heel vaak doet & je er trots op bent, en die zin bedoel ik dat het niet echt verstandig is. ik zou zeggen, vergeet hem, vergeet die hele situatie, en ga verder met jouw leven. kijk om je heen en zie wat en wie er nog meer in rondloopt. kan jou het schelen of je al bijna 15 bent, wel of niet al (bijna) volwassen, wel of niet opstandig, en een puber :p:) geniet van je leeftijd, geniet van elke leeftijd. 4get him |
Als hij iets met jou zou beginnen, kost het hem zijn baan. Had je daar al aan gedacht? Maak het hem alsjeblieft niet moeilijk.
|
Citaat:
offtopic: als je commentaar hebt op iemands schrijfstijl eerst zelf wel deftig worden (hiervboven, houder, latst,...) |
Citaat:
|
Hoe groot is de kans eigenlijk dat de liefde wederzijds is?
|
Citaat:
|
Ten eerste: misschien valt je docent ook wel op ouder en ziet hij jou dus totaal niet zitten
Ten tweede: je maakt het je docent behoorlijk lastig. Het kan zijn baan kosten als maar 1 iemand, wie dan ook, een vermoeden zou hebben dat jullie wat zouden hebben Ten derde: op je 14e zou je echt nog niet naar homokroegen moeten gaan. Als je dat wel doet kijk ajb heel goed uit met wie je om gaat en wie je wel en niet kunt vertrouwen. Er lopen heel wat foute types rond! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01. |