![]() |
Sport!
Wat voor sport beoefenen jullie?
Ik (snel)zwemmen... 4 x per week trainen en elke maand een wedstrijd... :) BLOKJES!!!!!!!!!!!!! :D |
Fitness :D
|
http://members.home.nl/stijnvanblade...ges/27_jpg.jpg
volleybal, geen blokjes, wel bier en gezelligheid :) |
Op 't moment ff niks omdat ik het nogal druk heb met school.
In de zomer ga ik weer tenissen en skeeleren en na de vakantie ga ik weer fitnessen :) |
Karate, 2 a 4 uur per week...
elke dag 1 uur fietsen (heen & terug school) |
Op het moment nix ( eigenlijk al heeeeel lang nix :o ), maar vanaf maandag ga ik weer hardlopen, skaten en veel wandelen, en in de grote vakantie paardrijden.
|
Sporten er maar 6 mensen binnen Nederland? :rolleyes:
|
Neej hoor, zeven ikke ook. Train twee keer in de week korfbal.. Ja mensen korfbal en het is wel leuk en je beweegt wel en je moet ook nadenken.. Al die verotte vooroordelen bij mijn sport...
Maja, ik vind het erg leuk en gezellig dusse.. doegies xxx Rosie |
ik doe 5 dagen per week aan fitness en speel geregeld voetbal met vrienden
|
paar keer per week fitnissen :)
|
streetdance en volleybal, beide 1 x in de wek, dus da valt wel weer mee...
|
zwem 2 x in de week, basketball 1x in de week.. fitness als ik nog tijd over heb ;) ciao
|
Hmz, ik zwom veel, tot een bepaald 'incident' waardoor ik zwembadangst kreeg.. Maar eigenlijk wil ik dat toch wel weer gaan doen, gewoon zelf, niet bij een vereniging ofzow..
Maar fiest zoiezo elke doordeweekse dag 11 km, naar school en terug, in totaal anderhalf uur fietsen.. Kzou wel meer moeten doen, maja.. tijdgebrek!!! en beetje lui |
ik zit op atletiek
k train 3 keer in de week maar op zaterdag hebben we ook vaak een wedstrijd |
ik doe 1 x in de week een uur aerobics, 2 x in de week 1,5 uur fitness, en ik ga thuis regelmatig skaten/op de crosstrainer oid...
|
Ik doe niet echt een sport, jah elke avond opdrukken, sit ups enzow maar dat is ook alles....
|
Ik zwem 4 keer per week :D Snel wel te verstaan...
|
Citaat:
*doet ook aan korfbal* Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zwem vier keer in de week.. en dan zaterdag wedstrijd.. maar ik ga d'r mee stoppen omdat ik er geen tijd meer voor heb!
|
per dag 30 km fietsen (school) moet eigenlijk meer doen, maar kan bijna niks (vanwege zeer zwakke enkels) en heb eigenlijk daar ook helemaal geen tijd voor..
|
hoort dit niet gewoon op SPORT? :confused:
|
Citaat:
idd L&G --> Sport. |
skateboarding :D
|
Citaat:
eerst was er een of ander slotje een weekendje weg, en nu een verplaatsing die niet verplaast wil worden :confused: |
ik hockey 4x in de week... 3x trainen en op zaterdag een wedstrijd.. in mijn vrije tijd nog skaten en ook wel eens voetballen ofzo
|
turnen 2 a 3 uur
|
Ik HAAAAAT sport..
maar ik moet toch echt op fitness *kreun* |
Hmm oja,, Ik doe wel een beetje aan boogschieten.. Dat telt ook he? *grinnik*
|
Standaard ga ik elke week een uurtje naar aerobics, steps of tae-bo.
Voor de rest doe ik soms een andere sport, zoals tennissen, badmintonnen, skaten of mountainbiken. En ik hecht geen waarde aan blokjes. |
schermen op sabel
en dat is hartstikke leuk! |
Citaat:
en hardlopen 4 keer in de week niet zo ver 7,5 km en op zondag 10. |
L&G --> Sport
|
4 keer per week fitness , 5 keer perweek hockey (inclusief wedstrijden) 2 keer zwemmen (wel eryug passief :d) elke dag 2 minuten naar school fietsen :D en af en toen heel intensief mountainbiken........
Ja blokjes ja .... |
Tennis, Honkbal
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=71738 gaat over welke sporten je doet en hoe vaak per week
|
Citaat:
Maar dat komt vermits het op het verkeerde forumonderdeel stond , en het gewoon verplaatst is... Maar we hebben hierover reeds een topic, dus kan deze op slot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |