Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Battlefield Earth (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1262137)

Eye of Sauron 08-09-2005 22:05

Battlefield Earth

In de gids staat dat hij waardeloos is.
In de krant staat dat hij waardeloos is.
Op internet staat dat hij waardeloos is.
Iedereen bij ons op de Uni die hem gezien heeft zegt dat hij waardeloos is.
Als mijn vrienden die hem gezien hebben zeggen dat hij waardeloos is.

En vanavond was hij op tv. Ik dacht: ik ga beoordelen hoe slecht die film nou echt is.
Nou, ik heb hem helemaal afgekeken, en: hij is WAARDELOOS. :s :s Deze film zuigt nog erger dan ik had verwacht: ik had mijn avond wel beter kunnen gebruiken! (n)

Nou ja, weten we ook weer dat andere mensen soms gelijk hebben...... ;)

Dinalfos 08-09-2005 22:33

Okay dan!!!!!!!

En nu?

*Gaat verder met eten van zakje cashewnoten*

Nebula 08-09-2005 23:08

Nou, dit is zeker een topic waar ik weer heel wat wijzer van ben geworden. (y)

N00dles 08-09-2005 23:16

Ik heb de film bewust vermeden. Stiekem had ik m wel willen zien om te zien hoe slecht ie nou eigenlijk was. Maar nee, ik kon mijn avond beter besteden.

Wel apart trouwens, Travolta zou naar mijn idee de film nog wel op kunnen krikken, of is dat hier absoluut niet het geval?

Dinalfos 08-09-2005 23:33

Citaat:

N00dles schreef op 09-09-2005 @ 00:16 :

Wel apart trouwens, Travolta zou naar mijn idee de film nog wel op kunnen krikken, of is dat hier absoluut niet het geval?

Nee, dat is hier niet het geval.

Eye of Sauron 09-09-2005 10:00

Nee, hij is echt erg.
Gaan ze mensen bestuderen om te kijken wat ze eten.
Lopen die gasten eerst een paar dagen in de sneeuw te verhongeren, komen ze in één of andere grot, waar ze noodgedwongen een rat eten.
Dan denkt Travolta de rest van de film dat het lievelingsgerecht van mensen rat is. (dat is het eerste wat ze pakten, en ze hebben drie dagen niks aangeraakt)
Daarna probeert hij ze de hele tijd om te kopen met ratten.
Echt te flauw voor woorden.

N00dles 09-09-2005 15:04

Uit fascinatie voor extreem slechte films had ik 'm eigenlijk gewoon moeten zien...

Spoonie 09-09-2005 16:41

ik vond het idd een zeer baggere film om me ff in te houden. Wat een tijdverspilling was dat om m'n moeder die te laten opnemen :o

Stevill 09-09-2005 16:52

Ik vond t meer weg hebben van een comedie ieder1 offert zichzelf op normale film heeft held die zich op offert maar hier 4 achtereenvolgens :D, en die rattensheit :D

Uice 09-09-2005 17:10

Misschien ligt er nog wel een cultstatus in het verschiet voor deze prul.

A Narrator 09-09-2005 20:29

Het boek is toch geschreven door de oprichter van de Scientology Kerk, Hubbard of zoiets. Het idee was wel leuk, de uitvoering... bagger.
Maarrr toch vond ik John Travolta weer lekker EVIL spelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.