![]() |
[TK] Spullen voor in je oor :)
http://i2.photobucket.com/albums/y32...e/bd964d54.jpg
1. Prachtige witte spiralen, dikste punt ongeveer 6g/4mm. Gekocht in Griekenland maar zijn me nu helaas alweer te klein! - 8 per stuk, 15 als je ze allebei koopt. Verkocht! 2. Bullets van 4g/5mm, eentje mist ιιn rubberen ringetje. 5 samen. Verkocht! 3. Stretcher, blauw acryl, van 4g/5mm. - 4 Verkocht 4. Navelpiercings en tongpiercing, allemaal 16g/1,2 mm. 2 per stuk. a. Roze met donkerroze bloemetje erin, navelpiercing; b. Zwart-wit gestreepte navelpiercing; --> al verkocht! c. Fluo-gele tongpiercing. 5. Kleine, ronde stretcher. Dikste punt is 12g/2mm. - 3. 6. Twee plugs van acryl, de paarse is 2cm lang en de rode 1cm. Beiden zijn 6g/4mm. - 3 per stuk, samen voor 5. Ik ruil eigenlijk niet, tenzij je hele mooie 0g/8mm plugs hebt. Prijzen zijn exclusief verzendkosten! |
Hoe hang je die witte spiralen in je oor dan? :confused:
|
ik vind die witte leuk!!
(krijg ik dan ook van die gekke grote oorgaten als ik die.. in doe zeg maar?) |
Citaat:
|
Nee, daar krijg je punttandjes van.
|
punttandjes heb ik al :P
doet dat niet heel veel pijn? (ja ik ben heel dom hoor :P) en groeit het ook weer dicht als je het een tijd niet in hebt zeg maar? ik hoef namelijk niet persee een groot oorgat maar ik vind ze wel heel supergaaf.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze ook wel vet..maar vind zwart toch mooier :P |
Citaat:
|
niets voor mij dus.. dan kijk ik wel alleen naar het plaatje..
|
kun je dat ook laten doen dan? :confused:
suf |
Ja, bij een piercer.. Maar das inderdaad suf :)
|
15 euro vind ik teveel voor die witte stretchers. Voor 10 euro wil ik ze wel hebben.
|
12 excl? :)
|
12 incl en het is een deal. .. verzendkosten is toch trouwens alleen maar een postzegel?
|
Nou vooruit :P Mail me eventjes, metalmeisje@gmail.com
|
Je hebt PM :)
|
En alweer PM :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |