![]() |
hoe zeg je dat?
he ik had een vraagje ...
Ik heb een vriend en we zien elkaar elke week op zaterdag .. Maar nu is het zo dat ik hem elke vrijdag sms hoe het is en voor de tijd.. Hij smst haast nooit uit zijn eigen... :rolleyes: Mijn vraag is moet ik hem dat zeggen en zo ja HOE??!!????? :confused: Ik wil hem zo gaan smsen voor morgen (hij stuurt wel terug maar nooit als eerst) Of is dit bij jullie ook zo? Of maak ik me zorgen voor niks? Enig idee??? Alvast bedankt :| |
Ik zougewoon eens niet smsen, en kijken wat hij dan doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou hem dumpen...niet echt een prins op het witte paard zo te horen. Zijn enthousiasme is nou niet echt dat je zegt overweldigend ofzo. Bovendien kun je ook bellen of bij elkaar langsgaan...waarom altijd op zaterdag?
|
kun je het niet subtiel in een sms zetten iemand een idee? :(
en iemand dit dit ook heeft? vind hem zo leuk... En ik denk hij mij ook maar alleen hij smst nooit uit zijn eigen.. heeft iemand dit ook of wat kan ik er aan doen?? We spreken namelijk elke zaterdag af alleen ik sms altijd voor de tijd en doe ik dat niet denkt hij misschien gewoon dat het 9 uur is snap je??? Beetje ingewikkeld... maarja |
we wonen redelijk ver vandaar alleen zaterdags...
|
Ik vind dat hij best wat moeite mag doen om af te spreken. Als jij niks van hem hoort, weet je genoeg toch?
|
haha ja zou denk ik nou ook
Maar als ik hem nu niks stuur staat hij straks daar om 9 uur en ik niet.. Ik weet niet hoe hij het bedoelde snap je? misschien denkt hij wel ow 9 uur is okay dus beetje vaag |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het blijft moeilijk om over dingen waar je je aan stoort te praten met de ander... :o
|
volgens mij is jullie relatie vaag;
je denkt dat hij je leuk vindt je smst alleen op vrijdag, waarschijnlijk omdat jullie zo ver van elkaar wonen en de smsjes maar 1 keer per week toekomen of zo? als je elkaar 1 keer per week ziet, is dat een reden te meer om een beetje meer te sms'en en zo, niet? |
er bestaat ook zoiets als bellen
|
Oh ik heb dat ook een beetje hoor. Ik heb al 11 maanden een heeeele leuke vriend en van alle mailtjes die ik intussen heb, beginnen er van 2 de titel niet met 'Re:..............'
En ik heb daar wel eens wat van gezegd, maar hij is vrij introvert en weet gewoonniet zo goed wat hij moet swchrijven als hij gaat mailen of sms'en. Ik ben juist heel extravert en heb geen zin om te wachten tot hij mij mailt, ik heb hem altijd zo veel te vertellen! Ik bedoel maar: het hoeft niet per sé een slecht teken te zijn, sommige mensen vinden dat nou eenmaal niet zo belangrijk. Ik zou idd wel kijken wat er gebeurt als jij niets doet, of hij dan uiteindelijk zelf actie onderneemt. Als je dan nog niets hoort, zit er pas iets niet goed lijkt mij. |
mijn vriendje smst ook vrij weinig uit zichzelf..maar daar heb ik me maar bij neergelegd.
Zeg het gewoon tegen hem, als ie dat niet kan hebben is dat zijn probleem, je moet toch gewoon kunnen zeggen als je iets niet zo leuj vind. En idd, wat andere zeggen, probeer ook eens niet te zelf als eerste te smsen (kan moeilijk zijn, heb ik zelf ook hoor; sms ik niet, maar azodra hij na een tijdje nog niet gesmst heeft stuur ik toch zelf weer wat..) |
Tuurlijk moet je het zeggen! Hoe? Zo:
Hey eikel, ga jij mij nou voortaan es eerst sms-en! Je zal merken dat hij je voortaan met meer respect behandelt. De respect die je verdient. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ook maar eens initiatief van zijn kant komen. Het kan best zijn dat hij er nooit bij stil heeft gestaan, omdat jij hem toch altijd smst en hij daar min of meer op wacht. |
Jullie zien elkaar alleen op zaterdag en spreken elkaar voor de rest nooit alleen over sms :confused:
|
Sms hem niet en ga zelf wel gewoon naar die plek om 9 uur. Kun je zien wat en hoe. Maar denk wel even na over deze relatie, want echt ideaal klinkt het niet...
|
Citaat:
|
Is het niet zeer overdreven om direct maar te zeggen dat de jongen gedumpt moet worden? Het lijkt mij gewoon handig om er eens over te praten als het je dwars zit. Gewoon vriendelijk vragen waarom hij nooit uit zichzelf sms't. Waarschijnlijk heeft hij een hele normale reden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |