![]() |
Ziek melden?
HELP
Ik moet morgen werken, maar ik kan helemaal niet omdat ik een belangrijke wedstrijd heb :S Er zijn al 2 blessures, zodat we net genoeg spelers over hebben. Van een ander team lenen kan ook niet omdat ze allemaal zelf moeten op dezelfde tijd. Ik kan mn wedstrijd dus niet afzeggen... Wat vinden jullie ervan als ik me ziek meld voor mn werk? En dus wel ga spelen? En heeft iemand hier ervaring mee... ik vind het namelijk een leugentje om bestwil. Serieus reageren aub |
Waarom kun je niet gewoon zeggen (op je werk dus) dat je op het laatste moment te horen hebt gekregen dat ze een aantal spelers missen?
|
Citaat:
ik heb een baas die (bijna) niets om zijn personeel geeft, maar puur voor de klanten werkt. |
Tja, ik zou zeggen, werk gaat voor. Natuurlijk is het zo dat ze die blessures ook niet eerder hadden kunnen weten, maar je werk was (waarschijnlijk) al eerder gepland en daar heb je rekening mee gehouden. En als je ook nog bij je club vertelt dat je baas geen flikker om z'n personeel geeft neem ik aan dat ze dat wel begrijpen.
|
ik zou toch mar gaan werken
|
Citaat:
|
ooooooookeeee :o
ik ga werken... ik heb net mn coach gebeld en ze hebben genoeg spelers. Dus ik ga werken met als gevolg dat ik de volgende wedstrijd niet in de basis begin :S Bedankt allemaal voor de nuttige reacties (y) :D |
nja dan bewijs je de volgende wedstrijd maar dat je goed kan aanmoedigen op de bank en als je moet invallen bewijs je wat je waard bent:). Afspraak is afspraak, je werk stond al.
|
Citaat:
|
Citaat:
pleur daar al je werktijden en wedstrijden in, zo vergeet je nooit iets.. |
Ik vind 't echt triest om je ziek te melden, en dan vervolgens leuke dingen te gaan doen.
Bovendien heb je kans dat ze controleren op je huisadres, dan ben je dus echt de sjaak. |
Citaat:
|
Alsof werk nou zou belangrijk is. Baantjes zat.
|
Citaat:
Mn ouders zijn morgen toch de hele dag weg, en als ze aan de deur komen slaap ik gewoon ;) Maarja ik ga gewoon werken, en laat mn wedstrijd hangen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik echt super vaak. Om huiswerk op te schrijven, wanneer ik moet werken (wel handig met altijd wisselende diensten) en wanneer ik een afspraak met mn muziek heb ofzo:). |
Citaat:
|
Citaat:
dit topic kan beter de titel krijgen, gebruik jij je agenda?:P:D |
das ook niet echt handig nee, dat overkomt mij ook wel eens...op examen dagen enzo :D
nee daar hebben we een ander topic voor:P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou gewoon naar m'n werk gaan. Met je werk ben je een afspraak aangegaan en afspraken kom je gewoon na. Met je voetbalclub heb je geen afspraak zwart-op-wit staan dat je morgen komt. Heb je die wel, dan is dat erg dom, want je had op die dag al wat (je werk). |
Citaat:
|
Ik zou absoluut gaan voetballen.
|
Citaat:
En nu ben ik ook weer op zoek en valt het niet mee. Bij de meeste (simpele) baantjes zit men niet te wachten op mensen ouder dan 16. Die zijn te duur.. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik baantjes als tomaten plukken ed. wel zou kunnen doen, maar ik vind dat ik die tijd toch wel gehad heb. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dat is mijn ervaring. Er staat altijd wel een aantal bedrijven te springen om (tijdelijke) werkkrachten, lijkt me. |
Citaat:
Alleen voor ochtendkranten wil men misschien nog wel mensen van mijn leeftijd. |
Dan meld je je toch gewoon ziek? Ik meldde me toen ik nog bij de Heijn werkte ziek als ik naar de film wilde ofzo, geen idee dat er mensen waren die daar zo moeilijk over deden.
|
Ziwk melden !!!
|
Citaat:
Ik werk nu in de zorg en daar zijn we bijna altijd onderbemand. Als dan ook nog iemand ziek is (echt of nep) balen we altijd wel een beetje (n) |
Ik zal mn werk nooit verzaken al ben ik niet eens verplicht om te komen! Een beetje instelling (zoals eerder al genoemd) mag wel hoor dat zal later ook van je worden verwacht met werken! Dus wen er alvast aan (y)
|
wtf.. gewoon ziek melden (y)
|
Citaat:
Overigens waren mijn collega's over het algemeen niet bepaald mensen waarvan ik het erg vond om ze 'te laten stikken'. |
Ben je ziek? Nee, voila.
|
Ik vind ziek melden terwijl je niet ziek bent nogal zwak. Ik zorg er gewoon voor dat ik mijn zaken goed regel. Je wist vast al eerder van die wedstrijd en je werk.. waarom heb je dan niet eerder wat geregeld?
|
Citaat:
Ik heb iedereen gebeld die die dag niet op de planning stond (3 stuks) en die stonden er niet op omdat ze een wedstrijd hadden... Maar mij hadden ze ingepland omdat ze gewoon geen rekening hadden gehouden met mijn wedstrijd! Doen ze bij iedereen welles... en dit keer was ik aan de beurt |
Je baas heeft volkomen gelijk, je moet gewoon naar je werk. Je wordt niet betaald voor het spelen van wedstrijden.
|
Gewoon uitleggen waarom je niet kunt komen werken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |