![]() |
Drum 'n Bass
Hoi mensen ik zoek nog wat hippe drum n bass, het liefst zo hard en snel mogelijk :) Ik luister al naar ak1200, aphrodite, roni size, Bad company en Ed rush , post er is wat bij
|
d.kay
ill.skillz dom & roland evol intent teebee calyx q project klute omni trio origin unknown black sun empire cause 4 concern |
wat king zegt
|
Stakka & Skynet
|
Citaat:
Jonny L., DJ Krush, DJ Shadow, Klute, Speedy J. Citaat:
Big Bud, Metalheadz, Slater, Luke, Red Snapper, Source Direct. Citaat:
World Dance, Speed Limit 140 Bpm, Breakbeat Science, London Update Of Drum & Bass, The, History Of Mixmag live. Mischien zijn deze namen nog interessant, iig ben je er wel even zoet mee. ;) |
Je zou ook nog de Amen Andrews serie (5x12'') van Luke Vibert uit kunnen proberen. Klassieke DnB uit de beginjaren, alleen dan lichtjes geupdate voor de 'moderne' tijd.
|
spanks people.
|
Ow en je kunt natuurlijk ook altijd even www.dnbforum.nl checken! ;)
|
En 30 sept naar Utrecht gaan voor Teebee
|
omni trio drum&bass?
Dan heb ik te weinig van ze gehoord. |
ik dl nu teebee en black sun empire maar eens, ik moet toch mn dnb collectie eens uitbreiden.
|
photek
|
Future Prophecies en Black Sun Empire is alles dat je nodig hebt
|
d n b is wel leuk (teebee idd) maar breakcore is leuker. en harder. :)
|
Grooverider
Konflict |
Citaat:
je zal het misschien wel niks vinden, maar toch: venetian snares - twelve venetian snares - absolute smakatrosmic venetian snares - epidermis venetian snares - hand throw probeer dit eens, en misschien moet je ook eens alec empire - the destroyer proberen. dit zijn wel uitersten(geen dnb iig), maar misschien dat je het wel cool vindt.(y) misschien dat je het wel te hard vind, maar dit is zelfs nog wat rustiger. |
venetian snares is vet, maar vaak verzandt het op een gegegeven moment in onluisterbare ritmeloze kankerherrie waar je niks meer mee kan. Zonde is dat.
|
live is dat gaaf:p
ofja lijkt me, want ik heb hem nog nooit live gezien:'( dat zijn wel de momenten dat er lompe pits ontstaan.<3 |
meer breakcore dingen die mischien interessant zijn:
Doormouse Techincal Itch Shitmat Donna Summer |
Citaat:
|
rare altojeugd van tegenwoordig :p
|
matrix
polar photek ram trilogy |
Citaat:
dat kan hoor. LOMP ONGECONTROLEERD een beetje hetzelfde als dillinger, op veel van die nummers kun je ook maar een beetje lomp rondzwalken, duwen etc. het is nu eenmaal geen hardcore he:p |
bij nader inzien is het ook niet echt pitten hehe. meer dronken rondrennen en duwen.:D
|
Citaat:
|
Citaat:
shitmat->ragga core :cool: |
enduser - wreckin' shit
enduser is sowieso vet, ook dat ene nummer blastin muthafuckaz :cool: duranduranduran heeft ook coole remixes gedaan |
kemal erg harde dnb
als je van snelle breaks houdt, dan zul je bong-ra ook wel diggen fff ook wel dan denk ik zo. |
Citaat:
|
Citaat:
pitchen, af en toe op pauze drukken en wat ff-rew does the trick, diy bitches :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |