![]() |
gebruik jij je agenda?
ik niet, want ik vergeet er altijd in te kijken..
|
Ik heb geen agenda :o
|
Ik heb een agenda, ik schrijf er dingen in die ik vervolgens ook onthoud. :o
|
Citaat:
ooowja nu weet ik weer waarom ik ook geen agenda gebruikte, was ook wel een optietje geweest:D |
JA. Dat moet ook wel want wij krijgen in de lessen te horen welke boeken we mee moeten nemen volgende keer:) Dus maandag 1e lesdag geen boeken:cool:
|
owja geen huiswerk hebben scheelt ook wel:P
|
Ja, want ik kan al m'n lessen en huiswerk dus echt wel niet onthouden :( :p
|
Ja, want ik vergeet anders mn huiswerk dat echt verplicht is. Mn werk en afspraken met oa mn muziek.
|
ben benieuwd of ik ooit nog weer huiswerk krijg :P
|
ja, ik schrijf al mijn huis en leerwerk er in, ik heb ook huiswerkbegeleiding enzo. dus darvoor moet het ook allemaal heel precies enzo.
afspraken met vrienden oid onthoud ik wel. |
Nee. Ik heb in januari een jaaragenda gekocht aangezien ik niet naar school ga en dus toch geen schoolagenda nodig heb. Heb er al maanden niet meer in gekeken. Ik schrijf m'n afspraken op een briefje, hang dat op de spiegel of leg het naast m'n computer en als de afspraak geweest is, gaat het briefje weg. Dat werkt veel beter. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah moet wel voor huiswerk, aangezien ik dit jaar mn best wil doen gebruik ik voor t eerst mn agenda, normaal was t een soort accesoire hahaha, afspraken schrijf ik er overigens niet in op, die vergeet ik meestal en soms onthou ik ze haha
|
Ja, alleen niet voor schooldingen. Nou ja, ook wel. Maar ik gebruik hem vooral om afspraken in op te schrijven.
|
Absoluut. Ik vergeet alles zonder m'n agenda, vooral afspraken buiten school om.
|
Ik heb er geen. Anders zou ik hem waarschijnlijk toch niet gebruiken.
|
Ja en er is vandaag een barst in het scherm gevallen kan ik weer een nieuwe halen :mad:
|
Agenda's doe ik niet aan.
|
Ja. Ik schrijf mijn rooster er in. Ik heb iedere week een andere en dit is gewoon makkelijk. Daarbij schrijf ik op wat ik voor plannen heb verder (s'avonds enzo)
|
Citaat:
|
Ik stemde soms, omdat ik het voor sommige dingen gebruik
|
ik heb geen agenda.
|
Citaat:
|
Ja, anders vergeet ik weer wat het huiswerk was, waar ik les heb, of welke notitie de leraar nou precies gaf.
Ja...ik ben vergeetachtig |
Ja, want ik schrijf altijd alles erin (zelfs huiswerk, maar later wordt dat bedolven onder ladingen geschrijf over boeiende(re) dingen). En er staan alle paardrijlessen van mij en mijn zusje in en anders zou ik ze vergeten, en ook feestjes en verjaardagen en alles. :)
|
Citaat:
|
Ja, ik schrijf er van alles in, maar ik kijk er niet altijd in omdat ik toch wel weet wat ik moet doen.
|
Mwah, ik gebruik 'm meer om belangrijke afspraken te noteren.
|
Ik vergeet alleen steeds erin te schrijven wat ik doen :D moet dus vraag ik het steeds aan mijn vriendin, om vervolgens te vergeten welke boeken ik mee naar huis moet nemen. :nono: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vink graag dingen aan
|
Ik heb een agenda, en gebruik 'm veel.
M'n huiswerk staat erin en andere afspraken zoals werk en mensen die ik moet bellen etc. Anders vergeet ik hoelaat ik moet werken en naar wie ik toeging;) |
Citaat:
|
Ik heb het wel, maar ik gebruik het nooit.
|
Het zal wel moeten.
|
ja, ik schrijf er mijn colleges in, maak er een leerplanning in en schrijf er afspraken in.
|
Ja, ik kan niet zonder.
|
Jah, mn agenda is mn leven. Ik zou niet weten wat ik zonder er mee moest :bloos:
|
Ik schrijf er altijd braaf in wanneer ik werken moet en al die dingen, ik vergeet helaas veel te vaak dat ik er ook nog in moet kijken....
"Zeg, kom je nog op je werk, je had hier een half uur geleden al moeten zijn..." :bloos: |
Jaa, ik heb me voorgenomen om dit jaar wel een keer in mijn agenda te kijken! ;)
|
Ja, mijn agenda is belangrijk voor me. Mijn lesrooster, verjaardagen, adressenlijst, info over mijn cluppie, speeldata van mijn cluppie en andere belangrijke data van sportevenementen heb ik erin genoteerd.
|
mijn cluppie
:( |
Ja standaard hoe moet ik anders me huiswerk onthouden? Vooral van de vakken die niet me favoriet zijn :o verjaardagen adressen. Groetjes alles gaat in me agenda zelf me foto van toen ik 10 was :o
|
Citaat:
|
Citaat:
of echt niet? :p ik gebruik hem ook, want anders weet ik mijn huiswerk straks niet meer |
Citaat:
|
gebruik hem soms
|
Niet zo zorgvuldig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |