![]() |
[pc] Hardware niet gevonden
Als ik mijn Sony Ericson K750i wil verbinden met mijn pc(dmv een usb kabel).Moet ik eerst een cd vol software instaleren.
Als ik dat gedaan heb en ik sluit mijn telefoon aan met de USB kabel, krijg ik de volgende foutmelding. Citaat:
Citaat:
Ik heb de software al opnieuw geinstalleerd. -ook op mijn laptop (zelfde probleem) -ook met andere K750i toestellen(zelfde probleem) -het heeft altijd gewerkt, totdat ik een keer systeemherstel had uitgevoerd, en het nu dus niet meer werkt. EDIT: en owja, ik heb bij apparaatbeheer gekeken, en alles staat goed, er staat alleen een uitropeteken bij: nVidia WDM Video Capture (uniersal) hoe verhelp ik dit? |
Iedereen schijnt te debiel te zijn om te kunnen reageren.
|
Citaat:
Zelfde probleem heb ik ook wel eens met mijn memory-stick. Zowel thuis als op het werk. Je kan eens een andere poort proberen of de device een aantal keer in- en uit pluggen (keer of tien...) |
Citaat:
pak je kast vast (liefst als stroom erop zit) met twee handen. LAAT HEM NIET VALLEN!!! loop naar de dichtsbijzijnde flat. LAAT HEM NIET VALLEN!!! ga met de lift omhoog (VOORZICHTIG) tot de hoogste verdieping (HOU HEM STEVIG VAST) loop naar de ballustrade, schakel stroom weer in (bel aan bij een oud vrouwtje), zet hem op het randje en tik in: Code:
echo "Hello world" problem solved! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |