![]() |
Zweet
Ik zweet normaal gesproken al best wel veel en snel, maar nu zweet ik al van even naar de supermarkt fietsen.
Ik ging net ff boodschappen doen, en even langs de tennisclub om een briefje in de bus te doen daar, en nu zweet ik al best wel veel (ik had een spijkerbroek en een shirt met lange mouwen aan, en ik fiets redelijk hard). Bij gym en training, als we klaar zijn, is mn hele T-shirt doorweekt. Voor de zomervakantie zweette ik minder (wel veel, maar wel minder dan nu). Mn "fietsconditie" is wel iets slechter dan voor de vakantie. Ik ben wel wat afgevallen de afgelopen tijd (mn conditie is niet echt top, maar ik sport nu veel meer dan vroeger, en tot mn 12de was ik een beetje dik (64 kg, 1.64m op mn 12de, nu 1.80m, 67 kg) Op zich is het niet echt erg als ik zweet, maar als ik naar school fiets kan het wel hinderlijk zijn, zo helemaal zwetend in de klas (en een nat shirt zit niet echt fijn). Waardoor zou dit komen? Waardoor kan je lichaam, naast zweten, afkoelen? |
Als het nu ineens veel erger is dan eerst, en 't was eerst ook al erg, dan lijkt dat me wel 'n goede reden om eens bij de huisarts binnen te stappen.
|
Het kan ook komen door de puberteit.
|
Ik heb iets gelezen dat je botox kunt laten inspuiten in je armen om het zweten te verminderen :)
|
Waarschijnlijk heb je gewoon last van overmatig zweten. Ik zou zo niet meer weten wat je eraan moet doen, maar zou in ieder geval even naar de huisarts gaan :)
|
daar hebben ze toch ook speciale deo voor?
syn nog wat |
Citaat:
|
Citaat:
maar die syneom5 heb ik en helpt echt super goed! ik zweer het. ( is wel duur dat wel) |
wat is er niet gezond aan oderex dry?
|
Het kan ook komen door het takkeweer. Tis hartstikke vochtig en warm nu. Ik zweet zelf normaal ook niet zoveel, maar ik had gister een hockeywedstrijd en ik ben keeper en toen we klaar waren was ik(maar ik heb dan een helehoop schuimrubber en piepschuim om me heen, maar de rest was ook) helemaal doorweekt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met Odorex moet je gewoon zo af en toe stoppen. Dat doe ik meestal in de winter. Daarnaast moet je het ook nergens anders op smeren dan je oksels, je zweet wel iets meer dan over de rest van je lijf, maar iig geen natte shirtjes. |
Citaat:
dat een product goed werkt en dat het goed voor je lichaam is zijn twee hele verschillende dingen |
Ik vind Syneo 5 en Odorex allebei niet goed werken. Wat ik wel goed vind is pedicool, je zweet nog wel, maar minder. Het was te koop bij de Bristol, maar nu kan ik het nergens meer vinden. :confused:
|
Citaat:
gewoon savonds( als je daarna naar bed gaat of niks actiefs meer gaat doen) nadat je in bad/douche bent geweest op elke schone droge oksel 3 x sprayen... en dan smorgens gewoon weer douchen en niks gebruiken. verder geen andere deo erbij gebruiken , en net je oksels scheren voordat je het gebruikt want dat pikt verrekkes ghehe :p |
Citaat:
|
Ik had dat ook een tijdje terug, en nu gebruik ik deoleen, dat kan je volgens mij overal kopen. het zorgt ervoor dat je minder zweet en ook dat ..eh nouja vieze zweetgeur ontstaat doordat allerlei bacterien die in zweet zitten, gaan poepen :s en dat stinkt dus, en deoleen zorgt ervoor dat die bacterien eraan gaan :o maar is niet agressief voor je huid. ik vind het iig prima spul (y) gewoon erop spuiten en even laten drogen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let er wel altijd op dat je een anti-transpirant deo koopt! Veel van de deo's die 'hip' zijn en een lekker luchtje hebben, werken niet echt als deo (dit zijn anti-perspiranten). Verder kan ik er helaas over meepraten: ik zweet ook erg veel en odorex extra dry etc helpt niet.. :( |
bij mij helpt niks, ben heel erg wanhopig, maarja.. niks helpt toch, en dan stuurt je huisarts je weg met een flesje (ik ben de naam kwijt), maar dat is precies hetzelfde als alle andere middeltjes van de drogisterij, (dat zei hij ook..)
Maar volgensmij wou ie er ook meer niet aandoen :( |
Zou je niet even de huisarts binnenlopen om bloed te laten prikken?
Volgens mij is dit een een symptoom voor Diabetes, oftewel: suikerziekte |
Citaat:
|
ik vroeg me al af wat ik rook in de klas steeds.
|
Citaat:
Lekker nuttige up |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |