![]() |
[MP3][IDM] Herfst
http://www.rbgkew.org.uk/seasons/images274/10autumn.jpg[hrfst]
grootte: +/- 10mB lengte: 5:00 bitrate: 250kBit/s ___ vertel maar wat je er van vindt. |
404 (n)
|
Citaat:
|
F5.
|
Ik ben er down mee (Y)
|
imprssd.
|
ik vind hem te weinig spanning hebben denk ik, en ik mis een beetje een sterke melodie. Nu is dat niet echt een kenmerk van idm natuurlijk, maar dat is dan een kwestie van smaak.
Qua sounds is ie wel ok, alleen heb ik die glitchy pruttelbeats nu wel een keer gehoord eigenlijk. |
VERRADER.
|
Citaat:
|
Citaat:
- Ik vind 'm erg goed, Nora. |
Citaat:
ELOQUENT |
doet me niet zo veel
vind hem iets te irritant ofzo :p |
Relaxt man. Erg beat-georienteerd, maar dat was de bedoeling neem ik aan. Leuke opbouw van kraakjes, rollende kicks en andere eigenaardigheden. Niet echt veel te klagen behalve dat ik persoonlijk van wat zweverigere melodieen hou.
|
Citaat:
|
t klinkt wel goed
lekker beat-ig :D |
erg, heel erg geslaagd (Y)
|
Tot mijn schrik dig ik het (Y)
|
merci's
|
Hmm, wel knap gemaakt, maar het klinkt me iets te 1998 zeg maar. Bovendien zou het wat prettiger zijn om naar te luisteren met iets van een melodie of thema erin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, en dan gaat desbetreffende IDM-god met zijn Mjöllnir wat bliksems uwer kant op slingeren.
|
Hij pretendeert slechts, NO WORRIES.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, erg fijn moet ik toegeven. Hoorden mensen over een gebrek aan spanning... Ik vind het juist een spannende track... Het ademt een behoorlijk spannende sfeer uit i.m.h.o.
|
Niet mijn idmcup.
|
Citaat:
ontopic: klinkt erg vet (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
je wou zeggen ik wordt maar je was de enigste
|
Mwoah ik vind het toch meer een september 99 feel hebben.
Enfin het begin klonk als iets van Aphex Twin vond ik als n00b. Ik blijf denk ik maar een idm n00b. Word zenuwachtig van die shit. Wel knap gemaakt, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de hoop dat het effectief is, wil ik wel eens iets herhalen ja.
|
Mijn opa zei altijd: "Jouw best was niet goed genoeg."
|
Citaat:
september 99? |
ik dig 'm wel beetje funckarma sfeertje, mis alleen een spanningsboog ofzo? maar klinkt goed,
|
Citaat:
|
Sorry, het klinkt echt Niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
reggAe, REGGAAAAAAE!
|
boeit niet, het is toch kut:(