![]() |
Wij, liefdelozen
Wij rollen heel ons lichaam
in wit en donzig deken behalve beide zolen van onze roze voeten Die strekken wij hoog in schemerhemel En zo wachten wij allen op de muggen die gretig onze zolen kussen En wij besluiten allen samen dat jeuk op deze plaatsen de allerbeste is - Omdat hij zo ongrijpbaar is - Dat het ook zo voor de liefde geldt; voetzolenliefde is de mooiste van alle kriebels samen Als dan de zon weer komt en jaagt dauw in stilte onze minnaars weg Dan kleurt de lucht lichtgeel en denken wij: Wij zijn het die geen liefde kennen. |
Mooi gedaan, het gevoel komt precies over. Het loopt ook goed, alleen het stukje
Als dan de zon weer komt en jaagt dauw in stilte onze minnaars weg Dan kleurt de lucht lichtgeel en denken wij: hakkelt een beetje. De sfeer die je neerzet vind ik heel mooi. Een goede mix tussen abstractie en herkenbaarheid. :) |
Geweldige vergelijk (y). Deze heb ik nog nooit gehoord, echt heel erg goed gevonden. Het stomme is dat ik er verder gewoon echt niets op weet te zeggen :o.
|
Citaat:
|
echt wel origineel! hoe verzin je zoiets :o
ik vind hem leuk! het is goed gelukt om een vergelijking neer te zetten waar de lezer over na moet denken |
Misschien wel origineel, maar absoluut geen geweldige vergelijking.
|
Ik vind het een geweldig idee, een leuke gedachte, maar toch vind ik het minder goed uitgewerkt: het ligt er zo dik bovenop, het is te expliciet. Je vertelt me iets, maar verrast me daar niet mee. Ik denk dat je er meer mee had kunnen doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |