![]() |
Jaja, 9-11. De jaarlijkse vraag, waar was jij?
Toen die vliegtuigen de Twin Towers binnenvlogen? :)
|
ik was bij de gymles
|
Ik kwam net thuis van school toen mijn moeder het me vertelde.
|
Ik kwam thuis van een blokuur Geschiedenis en zag het op TV. Dacht eerst dat het een film was :o
|
geen idee
|
ik was tv aan het kijken en rond aan het zappen en toen OMG :eek: !!!
|
Thuis, met mijn vader die aan het lezen was. Toen belde mijn zus om te zeggen dat we de tv aan moesten zetten, dat was echt vlak nadat het op 't nieuws etc was gekomen.
|
Citaat:
|
kwam thuis van school en deed de TV aan, en toen zag ik één van die 2 torens in de fik staan. Ik dacht eerst dat ze er met een f-16 op geschoten hadden ofzo iets later zag ik dat 2e ding dus in de toren vliegen.....was wel een echt 'holy fuck' moment
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb deze vraag al 4 jaar lang ieder jaar beantwoord.. Ik vind t nu wel genoeg :|
|
CNN stond aan op school en ik dacht dat het een film was.
|
ik kwam thuis van school en m'n vader keek tv, toen zag ik het.
|
Ik lag een beetje ziek op bed en besloot even wat te zappen.
|
op school.
|
Ik hing mijn hangmat in het berenbos op.
|
naar tv aant kijken
|
In de bus
|
ik kwam terug uit school en zag het op tv
|
Ik had toen Frans op school. (Middelbare school)
Bonjour, parle français? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lag ziek op de bank en zag de tweede "live" binnenvliegen. bij de tweede had ik zoiets van:...... :| ......
|
Kwam net van school (nablijven) van de fiets en toen was mn moeder net gebeld door iemand dat er 'kleine vliegtuigjes in het WTC vlogen' ofzo... toen was de eerste toren dus net geraakt, tweede toren zag ik live tegen de vlakte gaan. Maar je begreep nauwelijks wat er gebeurde eigenlijk.
Voor ons was het extra bizar omdat we net een maand terug waren van onze vakantie in de VS, en ongeveer 22 augustus nog boven op de WTC toren stonden te chillen. |
Ik zat in de bus, toen zei iemand dat. Maar ik had nog nooit gehoord van het World Trade Center. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik kwam thuis van school en deed de tv aan. En toen kwam het nieuws.
|
Ik kwam als fris tweedeklassertje van school, en toen zag ik net dat er een tweede vliegtuig was binnengevlogen.
|
ik lag in me bed te meuren omdat ik aan het spijbelen was na een feestje. Mijn maten waren overgens ook bij mij thuis.
|
Citaat:
|
Not again. :(
Thuis. |
Toen ik thuis kwam van school was mij broer helemaal van streek omdat New York zijn lievelingsstad is, dus vroeg ik wat er was. Hij zegt: De twin towers zijn ingestort :eek:
|
Zat in de bus, op weg naar huis.
|
Naast Bob.
|
Ik heb werkelijk geen flauw idee meer...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kwam net thuis van school en toen belde mijn oma
|
Waarom is dat eigenlijk nodig om te vertellen vroeg ik me af! Willen mensen dit (soort dingen) met elkaar delen? Waar komt die drang vandaan?
|
Citaat:
|
Schoolkamp.
|
ik was thuis, ik zat op de bank, met de tv aan. dus ik zappen en zag het eerste vliegtuig in de wtc vliegen. en ik denk o leuk sf film. ik denk sf film op nl3???
|
ik had gymles
|
Weet ik niet meer.
|
thuis, net uit school
|
Ik was om half 3 (een kwartier voordat het gebeurde) op die dag thuis en ging meteen naar boven om huiswerk te maken. Tot half 5 heb ik daaraan gewerkt zonder dat ik TV of radio aanzette. Toen ik pauze nam om half 5 zag ik het op TV.
|
Van school op weg naar huis. Eenmaal thuis zette ik meteen de tv aan &. toen kwamen de eerste beelden naar "buiten"
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |