![]() |
Muziek die klinkt als...
Ik kan er maar niet in slagen om muziek te vinden wat lijkt op de volgende muziek: (ff de nummers erbij gezet zodat het wat specifieker is).
The Killers (bv. Smile like you mean it of Jenny was a friend of mine) Saybia (bv. Brilliant Sky) Muziek dus, waar de 'melodie en de instrumenten' de overhand hebben, en niet zoals bv. Coldplay, waar (volgens mij) zang het belangrijkste is. Alvast bedankt! :) |
Merzbow.
|
Gascoigne!
|
comeback kid
|
Anaal nathrakh?
|
Citaat:
|
Ik ook niet, dus ik keek even in xmms(winampcloon) (Y)
|
|
Citaat:
|
Jep.
|
Citaat:
|
ow en terror natuurlijk.
|
High On Fire niet te vergeten
|
Oke, oke.
Duidelijk. Fijn dat je hier serieuze antwoorden krijgt. :) |
Citaat:
|
Hej, niet zo miepen !
|
Is er ook nog iemand die de grens van zondag-ouwehoerdag kan overschrijden, en gewoon serieus antwoord kan geven?
:D |
Armor for Sleep!
Check dat eens, wel redelijke nadruk op de zang, maar wel fijne muziek, ok, iets heel anders dan the killers of saybia, maar wel mooie fijne "emo". |
Dankje! :)
Goeie muziek (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The postal service
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je weet best dat ik ook niet van dat soort hc hou.. hoewel.. |
Citaat:
Tuurlijk wel, als ik zeg dat het leuk is vind jij dat binnen een aantal weken ook leuk. Is niet erg verder. Getuigt van een goede smaak :p |
daarom is terror ook geen hardcore kinders
|
Nodes of Ranvier
|
Citaat:
|
Biomechanical!
|
oblivians!
|
Citaat:
|
Owja, voor de genre neukers inderdaad.
Hoewel ik terror meer hardcore vind dan metalcore, maargoed. T zal wel. T is tof. :) Hun eigen site heeft het over hardcore en niet over metal core, kortom: fuck off met je metal core. |
oke, dus als ik volkmuziek maak ala frans bauwer maak, en zeg dat het deathmetal is is het gelijk ook deathmetal?
ga weg man :rolleyes: |
Citaat:
|
Razorlight?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die breakdowns maken het iig erg metalcore:p
sworn enemy, nog zo'n geval, is ook metalcore |
Citaat:
|
Vladimir.
Oceansize. niet echt hetzelfde maar melodie heeft wel overhand over zang. |
Citaat:
Tja als je Terror metalcore wil noemen, dan kan je ook alle britpop emo noemen. Gewoon gave band, twee goeie CD's, en een strakke live performance. |
Citaat:
god je maakt mn dag zo fftjes zeg...... Terror is toch duidelijk R&B :rolleyes: |
Citaat:
|
jezus wat zijn jullie zielig, fucking scene police
|
Citaat:
|
Doe normaal man Metal. Terror is oldschool met metalcore/nyhc invloed.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |