![]() |
[TK] psychologie 1ejaars studieboeken
Ik heb afgelopen studiejaar psychologie gestudeerd in Utrecht maar ben ermee
gestopt. Ik heb nog veel boeken over. Ze zijn allemaal kwalitatief nog goed, in sommige boeken heb ik wat zinnen gehighlight maar verder is er niets op aan te merken. Bied maar wat en ik laat je weten wat ik van je bod vind. *Basisboek Statistiek met SPSS Baarda - De Goede en van Dijkum- ISBN 9020732447 *Personality Psychology- Randy J Larsen & David M. Buss-ISBN0071111492 *Culture and Psychology- David Matsumoto & Linda Juang- ISBN 0534535917 *Social Psychology- Elliot Aronson & Timothy D. Wilson & Robin M. Alert- ISBN0131327933 *Biological Psychology -James W. Kalat -ISBN 0534588581 *Research in Psychology (methods and design)- C. James Goodwin- ISBN 0471658200 *Cognition- Mark H. Ashcraft - ISBN0131226991 *Child Development- Laura E. Berk - ISBN0205372430 *Psychology (&cd)- Peter Gray- ISBN 0716751623 |
Citaat:
(Als het interessant is voor een niet-psychologiestudent wil ik t wel hebben (of een van de andere boeken), anders niet :P) |
gray is een algemeen boek, dus ook interessant voor non-psych
|
Citaat:
|
Wat vraag je voor dat statistiek boek?
|
Ow nee laat maar, toch geen interesse.
|
Citaat:
|
Ik heb wel interesse voor het volgende boek:
*Biological Psychology -James W. Kalat -ISBN 0534588581 Als dit de 8ste editie is?? (in mijn beschrijving staat nl geen isbn) Hoe veel wil je ervoor? |
Citaat:
bied maar wat jij een redelijke prijs vind:) |
Citaat:
hoeveel wil jij ervoor betalen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, 50 euro eraf halen, kan een studievereniging echt niet hoor :)
|
Citaat:
Dus: geen discussie meer over de prijs van het boek (dat mag per PM) :) |
ja precies:mad:
:p |
haha jezus wat een duur boek, ik kan me niet herrineren dat ik er zoveel geld voor heb betaald :eek:
|
Die van Kalat kost bij de Academische Boekhandel in Maastricht iets van 59 euro.
Misschien ligt het er aan of het paperback of hardcover is, maar dan is het nog een enorm verschil. En ik wilde nog even zeggen dat dat personality psychology boek best een fijn boek is, voor de potentiële koper :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |