![]() |
[mobo] Asrock K8Upgrade-VM800
hoe doen ze dat in hemelsnaam ? upgraden van socket 754 naar 939 ? en moet je er dan ook nog dingen gaan bijkopen enzow ?
Citaat:
|
Even wat meer informatie? Wie zegt dit, waar staat het te koop, et cetera.
|
Citaat:
en van de site van asrock zelf word je ook niet echt wijzer |
Er zijn in het verleden ooit wel moederborden geweest met zowel een Slot 1 als een Socket370 aansluiting maar die waren zeldzaam, dat waren echte upgradebordjes. Dit zijn voor zover ik kan zien, ook wat betreft de AMD S754-borden, gewoon enkelvoudige socketborden. Dus die uitspraak 'later upgraden naar een S939 en bijbehorende processor' betekent hier niets meer dan 'dit is een goedkoop bordje, dus u houdt geld over en u hoeft zich niet schuldig te voelen als u na een paar maanden het alweer weggooit omdat u een S939 wilt'.
|
als dat inderdaad het geval is vind ik onderstaande zin zwaar fout geformuleerd
"en over een tijdje kunt u dit moederbord eenvoudig uitbreiden met een socket939 en een bijbehorende processor." er staat daar duidelijk dit moederboard uitbreiden met een socket 939 ... |
Nouja, tenzij er een verborgen tweede S939-voet op dat bord zit ben ik inderdaad benieuwd waar ze dat vandaan halen.
|
Citaat:
links is nu aangepast. weet iemand waar je deze kaartjes kan krijgen want ik zie ze op t net nergenst staan. |
|
Citaat:
Wat heb je eraan, niks, alleen goedkope zooi, spaar dan door en koop een degelijk moederbord, heb je meer aan. Trust me. |
Citaat:
komt bij dat het niet eens voor mij is maar voor een maat die max 200. wilt besteden aan pc ( excl geheugen en kast, dat hebt ie al ) |
2e hands all the way
|
ASRock is goeie shit hoor :cool: Heb hier een ASRock bordje van 40 euro, en het werkt stukken beter dan die Asus-drek van meer dan 100 euro die in mijn eigen systeem zit :(
|
Meestal ligt het probleem bij de gebruiker.
Wie blaast nu zijn northbrige chip op? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |