![]() |
cornels IDM/Electro enzo topic
ja
|
waar slaat die naam nou op :confused:
|
ik wil een copy/paste van tv's tekst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo het geschiede (Y)
|
kent iemand de 'spyweirdos' ? ik heb net cd'tje van ze (hem, want volgens mij is het 1 kerel) binnen en klinkt erg fijn...
de titel was: for childeren to play en het is Ambient met een vleugje IDM fijn artwork ook trouwens http://www.discogs.com/image/R-496055-1123497370.jpg |
Citaat:
|
Fusion met een twist.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.warprecords.com/gantz_graf/ Hele toegankelijke IDM en je mag er op klikken. |
Citaat:
Wat is IDM? is dat een soort techno/ electro muziek, zoja dan noem maar eens wat titels van CD's zodat ik die zelf eens kan opzoeken en beluisteren. ;) |
intelligent dance music
|
zie het maar als experimentele electronische muziek
|
Citaat:
|
nieuwe boards of canada gewoon maar ff doen?
veel van die shite is niet bepaald toegankelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
LOL, ultravisitor is wel fusion verantwoord
|
Citaat:
de titeltrack is echt fantastisch, ik ga hem nu opzetten denk ik maar. (y) |
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg |
wil je het album hebben cornel?
ik wil hem wel even voor je online zetten, kun je hem eens luisteren. en als je het wat vindt kun je hem altijd nog kopen ofzo ;) |
Citaat:
Landelijk beschikbaar, dus lenen dat ding. :cool: Artiest: Squarepusher CD Titel: Ultravisitor Catalogus nr.: JK123192 (1 compact disc) Met Do You Know Squarepusher? leefde Tom 'Squarepusher' Jenkinson zich op experimentele wijze behoorlijk uit. Aphex Twin zou erbij verbleken. Dit was echter niet zomaar zielloos gefreak maar een voorstudie voor Ultravisitor. Op zijn negende cd fuseert Squarepusher met veel experimenteerdrift flarden jazz, met name de freeform jazz die Miles Davis in de jaren zeventig maakte, en de gebruikelijke drum'n'bass en techno ingrediënten, zoals zijn fans die van hem kennen. Het hoogtepunt wordt reeds bereikt bij Iambic 9 Poetry, het derde nummer, waarbij hemelse klanken worden begeleid door een steeds wilder wordende akoestische drumsolo. Het resterende uur vergt weer heel wat geduld en inlevingsvermogen van de luisteraar. Het is dan ook de vraag of het enthousiaste publiek dat licht op de achtergrond te horen is hetzelfde heeft gehoord als de nietsvermoedende luisteraar die deze cd aan zijn installatie heeft toevertrouwd. Alleen de hardcore Squarepusher fans zullen Ultravisitor in zijn geheel beluisteren. |
Ga nu nog een uurtje buiten trainen op de racefiets, als ik straks terug kom verwacht ik een hoop bruikbare IDM electro tips van jullie te zien. :) ;)
|
ik zal eens voor je kijken, maar ik denk dat je bij henkmul, tom violence, NERD of kkowboy moet zijn. belgo weet er ook wel veel van af geloof ik.
/edit schmedit :) |
belgo, matt trakker en Hi, I'm Nora ipv Tom Violence.
|
Autechre - LP5
Autechre - EP7 Ambulance - The Curse of Vale de Lobo Boards of Canada - Geogaddi idm met een potje vaseline. |
Citaat:
en t is vasEline ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
u-ziq - lunatic harness kun je ook proberen.
wat ook reteIDM is, is HCCBU. maar die plaat is niet echt toegankelijk, verre van. ik trek funk zijn andere werk beter. |
u-ziq is saai.
|
ik vind HCCBU heel catchy
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vaseline heb je daar niet bij nodig. :D |
|
Omg ik houd van DC++. Ben nu die Ultra visitorplaat aan het luisteren. Waarschijnlijk vind ik er geen bal aan.
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Drukqs > Lunatic Harness
|
no doubt
|
Ik ben niet zo gecharmeerd van Gwen Stefani.
|
ik dig die neger met die sinasappel daarentegen wel hoor.
|
aphex twin gaat er bij mij toch duidelijk beter in dan µ-ziq
|
|
come to daddy come come to daddy
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |