![]() |
Arcturus - Sideshow Symphonies
nu bij de downloadboer, ik heb hem nog niet gehoord maar:
Arcturus in combi met Simen (borknagar, dimmu) op zang = top 10 plaat wacke avantgarde symforock(black)metal dus. |
*binnen*
vette ploat, weer lekker over the top, heeft wel een paar luisterbeurten nodig denk ik. |
Patronaat:
Vr. 07-10-2005 Kleine Zaal Prijs € 12,50 Open 20.30 u Aanvang 21.00 u |
Arcturus is blits, deze ga ik zeker schaak zetten.
|
Citaat:
|
maar even het rijtje compleet maken.
Goudvishal: Za. 8-10-05 Zaal open: 19:30 Entree: € 12,00 013: Zo. 9-10-05 Kleine Zaal Open: 15:00, aanvang 16:00 Entree: 10 euro (+2,15 service kosten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz, welke bands zou je er mee kunnen vergelijken? Dimmu?
|
Citaat:
dit staat echt op zichzelf. |
Citaat:
Door het verzwijgen van de rest van de tourdata dacht ik alleen meer mensen naar het patronaat te lokken; Het was een gecombineerde propaganda actie. |
Citaat:
|
Citaat:
Tip: luister het dan. Tip 2: er zit veel verschil tussen oude en nieuwe(re) albums dus luister veel. |
goede plaat, al vind ik de zang net wat minder dan op the sham mirrors. ik ben in ieder geval van de partij in de 013
|
Net terug van de 013. Die zanger danst wel erg hip, zeg. Jammer dat die gitaren zo knoerhard stonden, ik verstond de zang nauwelijks en zit nu ook een jaar eerder doof in een bejaardentehuis. :(
|
Wat was ik vandaag blij met mijn oordopjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe plaat heb ik nog niet, arcturus vandaag wel gezien in de 013 en het was super gaaf.
|
Citaat:
|
da was fucking gister en daar kom ik vandaag pas achter :eek:
|
Die zanger vond ik helemaal niks. Verder werd er wel goed gespeeld. Knut Magne heeft een van de vetste gitaren die ik ooit heb gezien :cool: Oh en ze hadden van mij nog wel meer van Aspera Hiems mogen spelen, veel sfeervoller dan Sideshow Symphonies.
Waar waren die 2 clowns eigenlijk voor nodig? In het begin waren ze wel geinig, daarna werd het snel irritant (n) |
In de Goudvishal stond het geluid ook veel te hard. Was wel een erg goed optreden trouwens
|
vond vooral Red Harvest erg vet. Arcturus was me net iets teveel van het goede.
|
Citaat:
Verder was het wel grappig. Red Harvest vond ik gaver als Arcturus though. Die nieuwe plaat is saai. |
Citaat:
|
Oh, ik vond Red Harvest juist geitenballen zuigen.
|
Hoe gaaf was Red Harvest. Heel gaaf.
Arcturus, ik weet het niet, tegenvallen. Maar ik had er dan ook achterlijk veel van verwacht, dus tja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |