![]() |
vaporizer maken
hallo allen,
ik heb de zoekfunctie al gebruikt, handige info gevonden. maar nu zit ik toch met 1 vraag. zou je ook je eigen vaporizer kunnen maken met een reageerbuisje of iets in die richting? of is het glas daarvoor te dik? dit lijkt me dan wel veiliger dan een lampje eigenlijk. |
volgens mij kun je gewoon een reageerbuisje gebruiken daarop een glazen/whatever pijpje maken en dan de wiet onderin het reageerbuisje verwarmen (niet dat het gaat branden) en dan de damp inademen
|
vorig jaar een opleiding laboratoriumtechniek gedaan, heb daar wel een paar vette instrumenten mee kunnen nemen om er volgens iets van een pijp of vapo van te maken (y)
|
zo verwarmer die je gebruikt om verf van je kozijenen enzo te halen, kun je als brander gebruiken
|
Je kan ook creatief een soldeerbout gebruiken om te verwarmen.
|
Gebruik dan wel echte, niet van die nep-dingen waar ze bloemen in verkopen want dat is niet stevig genoeg.
|
Citaat:
|
hm, ik probeer het volgende week wel es met een goed reageerbuisje oid.
heb t vandaag gedaan met een lampje en een extrandop met rietjes drop. werkt goed, verhitten met aansteker duurt even maar als je het doorhebt lukt het prima. smaakt erg anders, en je wordt er erg helder high van. (white widow gebruikt) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |