![]() |
Infernal affairs
Infernal affairs van Andrew lau.
Een spannende chinese(niet schrikken :p ) film over een crimineel die infiltreert in de politie en een politieagent die infiltreert bij de criminelen. Met tony leung en andrew lau(voor wie dat wat zegt). Vrijdag 22:00 op MTV, herhaling zaterdag om 00:00. Ik weet dat de MTV asian screen films niet altijd even goed zijn, maar deze politiethriller is zowel toegankelijk als ingenieus en stijlvol in elkaar gezet. Ijzersterk verhaal, goed geacteerd, eigenlijk is het gewoon een amerikaanse stijl film(dus niet traag) maar dan met allemaal chinezen erin en van een hoge kwaliteit. Allemaal kijken (y) . Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan? |
In de bios gezien, tijdje terug, volgens mij vond ik hem wel goed. Maar 't is niet echt mijn genre, denk ik.
|
Aankomende vrijdag?
Ik heb hem al gezien en ik vond hem goed. :cool: (y) |
ik heb deel 3 vorig jaar in de bios gezien. maar 1 en 2 niet, dus ik snapte er geen hut van. vond het (daarom?) ook niet bijster boeienden ga deel 1 niet kijken...
|
Ook al gezien. Sterke film.
|
Wat heeft dit topic weinig reacties, maar goed, het is vanavond dus. Kijken filmbarbaren!
|
De film was zowel inhoudelijk als visueel geweldig. Alleen de andere delen, vond ik minder interresant :o
|
ook al gezien. maar goede film.
ga vanavond nog wel ff kijken weer (y) |
Ah, even de wekker zetten op 22:00. bedankt.
|
Sterke film. Ben ook benieuwd naar de remake van Scorcese. Mogelijk gaat die nog beter worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen behoefte aan een remake, van een goede film (y)
Maar goed Scorcese heeft de chinese versie niet gezien, dus benieuwd ben ik wel. |
ik kijk morgen wel
|
kut gemist.:|
dankzij een heel leuk iemand heb ik er niet aan gedacht, maar daar kan diegene ook niets aan doen. ff kijken of ik hem ergens kan kopen ofzo.(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |