![]() |
Politiek leuk?
Vinden jullie politiek leuk? En waarom vind jij het dan leuk.?
|
ja
|
en waarom..
|
Lijkt me nogal logisch dat mensen die op het forum Nieuws & Achtergronden post de politiek leuk vinden, of op zijn minst interessant. Wat is hier de discussiewaarde van?
|
lekker logisch:P
maar ik vroeg me heel erg af, waarom vind je het leuk..Heel veel mensen vinden het bv. heel erg saai, gebeurd te weinig etc, boeit hen niet, ze snappen het niet...En wat zijn dan jullie redenen dat jullie politiek leuk vinden |
Weet ik veel, ik weet ook niet waarom ik passie-peer tweedrank lekkerder vind dan tomatensap.
|
Probeer dan eens uit te leggen waarom in plaats van lekker makkelijk niet eens te proberen om het te doen.
Je kunt smaak prima onderbouwen of uitleggen als je je best maar doet. |
is politiek leuk?
ik kan hier niet met ja of nee op antwoorden, immers voor een discussie over de invoerrechten van gevulde chocolade hoef je mij niet wakker te maken. toch vind ik een programma als coolpolitics geweldig, ook veel politieke debatten over dingen als terrorismebestrijding e.d. kunnen mij wel boeien. conclusie: ik vind interesante politiek interessant en niet interesante oninteresant |
Leuk is het verkeerde woord. Ik vind het interessant. Waarom vind ik het interessant? Daarom.
|
Citaat:
|
Jullie verloochenen de eenvoud van lekkere appelsap of siroop voor dure drankjes. :nono:
|
Nee, niet bepaald leuk. Wel boeiend soms, vooral als ik de kans krijg mensen die veel machtiger zijn dan ik flink de grond in te boren. Maar niet leuk.
|
Ja sorry hoor, maar dit gaat echt nergens heen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |